HTC Wildfire
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-12-10 16:03

Jeg har netop købt wildfire. Mit batteri går dødt efter 12 timer, kunne det
være at jeg har wifi andet tændt eller er det batteriet der har fejlet.

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-10 19:12

Den 25/12/10 16.03, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> Jeg har netop købt wildfire. Mit batteri går dødt efter 12 timer, kunne det
> være at jeg har wifi andet tændt eller er det batteriet der har fejlet.

12 timers stand by eller 12 timers brug?

Lige så snart skærmen er tændt og cpu'en skal yde noget, f.eks. til
spil, bruger den meget strøm.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-12-10 22:46

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:4d1633ef$0$23753$14726298@news.sunsite.dk...

> 12 timers stand by eller 12 timers brug?
>
> Lige så snart skærmen er tændt og cpu'en skal yde noget, f.eks. til spil,
> bruger den meget strøm.

Standby med skærm slukket.

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-10 01:15

Den 25/12/10 22.46, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> "Anders Sørensen"<anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
> meddelelse news:4d1633ef$0$23753$14726298@news.sunsite.dk...

> Standby med skærm slukket.

SÃ¥ er det alt for lidt.

Kører der programmer i baggrunden? Er der ikke en eller anden form for
task manager i den, hvor du kan se det?
Bluetooth og Wifi kan du tænde/slukke under Indstillinger > Trådløs og
netværk

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-12-10 09:54

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:4d1688fc$0$23760$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> task manager i den, hvor du kan se det?
> Bluetooth og Wifi kan du tænde/slukke under Indstillinger > Tra?dløs og

Jo har fundet ud af det, det var Wifi der sad og slugte en masse strøm.

Fra : Hans [4030]

Dato : 26-12-10 11:19

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" skrev i meddelelsen

> [...]
> netværk

Jo har fundet ud af det, det var Wifi der sad og slugte en masse strøm.

Ja! Wifi bruger en del strøm, jeg slår det kun til når der er brug for det.
Batteritiden vil blive bedre, når det har været opladet en 4-5 gange. Jag
lavede en test på min Desire for et par dage siden og den holdet strøm 1½
døgn ved normalt brug, og det kan jeg leve med. Laden den altid op natten
over.

-- Med venlig hilsen
Hans

www.fotofritid.dk
www.pbase.com/hcstune

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-12-10 15:48

Den 26-12-2010 09:54, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
<klip>
> Jo har fundet ud af det, det var Wifi der sad og slugte en masse strøm.

Tilføj widget'et "strømkontrol" på din startside, så kan du hurtigt slå
wlan,bluetooth og ikke mindst gps (der suger rigtig meget strøm) til og
fra, samt ændre lyset i skærmen. Den widget burde efter min mening komme
som standard, da den nærmest er et must.

Fra : Tony

Dato : 06-01-11 02:46

"Sune Storgaard" skrev i meddelelsen

Den 26-12-2010 09:54, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
<klip>
> [...]

fra, samt ændre lyset i skærmen. Den widget burde efter min mening komme
som standard, da den nærmest er et must.

Så forstår jeg bare ikke hvorfor, at på min Desire, skriver den, at der ikke
er plads på startsiden, selvom jeg har en åben plads.

Fra : emjeppesen

Dato : 06-01-11 07:55

Tony skrev:

>Så forstår jeg bare ikke hvorfor, at på min Desire, skriver den, at der ikke
>er plads på startsiden, selvom jeg har en åben plads.

Måske fordi en Widget ofte fylder mere end 1 plads.
Hilsen emj

Fra : Tony

Dato : 06-01-11 10:14

"emjeppesen" skrev i meddelelsen

Tony skrev:

> [...]
>ikke
>er plads på startsiden, selvom jeg har en åben plads.

Måske fordi en Widget ofte fylder mere end 1 plads.

Ser nu at den fylder 5 pladser, men vil ikke til at fjerne de widgets som
jeg bruger mest.

Mvh Tony

Fra : emjeppesen

Dato : 06-01-11 10:27

Tony skrev:

>Ser nu at den fylder 5 pladser, men vil ikke til at fjerne de widgets som
>jeg bruger mest.

Du harn da mange andre side end lige hovedsiden - ikk?
Du kan også hente en lille app, der hedder WiFI OnOff
som fylder 1 plads

Fra : Tony

Dato : 06-01-11 11:03

Tony skrev:

> [...]
>jeg bruger mest.

Du harn da mange andre side end lige hovedsiden - ikk?
Du kan også hente en lille app, der hedder WiFI OnOff

Jo jeg har 6 sider foruden hovedsiden, men de er optaget af noget andet.
Jeg henter WIFI on Off.

Fra : Benny Andersen

Dato : 10-01-11 23:38

emjeppesen wrote:

> Du harn da mange andre side end lige hovedsiden - ikk?
> Du kan også hente en lille app, der hedder WiFI OnOff
> som fylder 1 plads

Man behøver ikke hente en app, der gør noget man kan ændre i
indstillinger med det layout som tænd-sluk wifi Wifi har (aktiverer
tændt/slukket tilstandsskift) - den slags kan bare trækkes ud på
hovedsiden.