Glædelig Jul
Fra : kop

Dato : 24-12-10 12:07

Glædelig jul til alle i gruppen, og tak for mange gode råd i 2010.

kop F800ST

Fra : Finn

Dato : 24-12-10 12:57

Tak og i lige måde
Finn VFR800

Fra : Per V. Misser

Dato : 24-12-10 13:04

Tak i lige måde herfra

Per V. Misser
CX500E
F800ST

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 24-12-10 15:17

Glædelig jul til alle også her fra Gilleleje.
Hvad med detårlig mandtal?
Mvh
Henrik Damgaard
Gilleleje MC

Fra : dots

Dato : 24-12-10 17:37

"kop" <kop@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Glædelig jul til alle i gruppen, og tak for mange gode råd i 2010.
>
> kop F800ST

Mange tak
Og lisså glædelig jul til alle herfra.

dots

Fra : Futte&Co

Dato : 24-12-10 20:58

Den 24-12-2010 12:07, kop skrev:
> Glædelig jul til alle i gruppen, og tak for mange gode råd i 2010.
>
> kop F800ST

Også glædelig jul til alle her fra Brøndby

--

Jørgen, Brøndby
Victoria KR26n Aero, 1954

Fra : Steen Gruby

Dato : 24-12-10 23:27

On Fri, 24 Dec 2010 12:07:29 +0100, "kop" <kop@post.tele.dk> wrote:

Hej NG.

>Glædelig jul til alle i gruppen, og tak for mange gode råd i 2010.

Glædelig Jul og Godt Nytår her fra Stenløse.
--
Steen Gruby
Ducati Paso 750

Fra : CL

Dato : 25-12-10 03:34

Den 24-12-2010 12:07, kop skrev:
> Glædelig jul til alle i gruppen, og tak for mange gode råd i 2010.
>
> kop F800ST

Lige over her fra Odense

Carsten Larsen

Fra : Richard

Dato : 25-12-10 03:08

On 24 Dec., 15:17, "Henrik Damgaard" <h...@email.dk> wrote:
> Gl delig jul til alle ogs her fra Gilleleje.

Også fra Sorgenfri skal der lyde et ønske om en fortsat glædelig jul
og et godt nytår

> Hvad med det rlig mandtal?

Tjah, på vej ind siger Google Groups i dag:

dk.fritid.motorcykel dk.fritid.motorcykel@googlegroups.com
motorcykelrelaterede emner
Sprog: Dansk
534 tilmeldte, Usenet

Hvordan og hvem de tæller, siger de ikke...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-12-10 14:50

Den 24-12-2010 12:07, kop skrev:
> Glædelig jul til alle i gruppen, og tak for mange gode råd i 2010.
>
> kop F800ST

Jeg istemmer også gerne et "God Jul"

Mandtals tråden har været en tradition, gennem mange år, af hvilke jeg
selv har stået for de seneste, men motivationen er faldet betydeligt, i
takt med at gruppen er stedse mere "død", en udvikling vi har kunnet se
gennem flere år. Tiden er nok løbet fra "news heirakiet". Samtidig er
min vigtigste kilde til statistik tillige afgået ved døden, så en "års
statistik" er ikke muligt i samme omfang som tidligere.

Det skal stå enhver frit for at kaste sig ud i en optælling :)

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Grunnet

Dato : 25-12-10 17:10

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> vigtigste kilde til statistik tillige afgået ved døden, så en "års
> statistik" er ikke muligt i samme omfang som tidligere.

Også god jul herrfra.

At aktiviteten i gruppen er faldet betydeligt fremgår jo tydeligt af denne
statistik fra Google:

http://groups.google.com/group/dk.fritid.motorcykel/about?hl=da

Antal indlæg de sidste 6 måneder har ikke været lavere siden det første
halve år efter gruppens start.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

Fra : Grunnet

Dato : 25-12-10 17:27

"Grunnet" <neets@slet-disse-ord-besked.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://groups.google.com/group/dk.fritid.motorcykel/about?hl=da
>
> Antal indlæg de sidste 6 måneder har ikke været lavere siden det første

Lidt mere statistik:

I hele 2010 har der været ca. 5.200 indlæg i gruppen.
I gruppens velmagtsdage var det hvad vi nåede på en måned.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

Fra : Cykellapper

Dato : 25-12-10 22:33

Grunnet wrote:
> Lidt mere statistik:
>
> I hele 2010 har der været ca. 5.200 indlæg i gruppen.
> I gruppens velmagtsdage var det hvad vi nåede på en måned.

Nåja - men google skelner ikke mellem kvalitet og kvantitet

Glædelig jul til jer alle. Jeg agter at følge gruppen i 2011 også

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : Grunnet

Dato : 25-12-10 22:43

"Cykellapper" <preben_xfjernx_@cykellapper.dk> skrev i meddelelsen

> Nåja - men google skelner ikke mellem kvalitet og kvantitet

Korrekt, men kvaliteten var absolut ikke ringere dengang.

> Glædelig jul til jer alle. Jeg agter at følge gruppen i 2011 også

Det vil jeg også - som jeg har gjort siden 1998

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

Fra : CL

Dato : 25-12-10 17:28

Den 25-12-2010 17:10, Grunnet skrev:

> [...]
>
> http://groups.google.com/group/dk.fritid.motorcykel/about?hl=da
>
> Antal indlæg de sidste 6 måneder har ikke været lavere siden det første

Så er det nok ikke det rigtige tidspunkt at sælge.
dkfritidmotorcykel.dk

Carsten Larsen

Fra : Armand

Dato : 25-12-10 18:54

Også glædelig jul samt lavsæson her fra lillebælt!

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 25-12-10 15:55

Glædelig Jul og Godt Nytår til alle, ønskes her fra Ballogna!

--
/Hekto

Fra : Kim Hansen

Dato : 26-12-10 09:04

Og glædelig hjul fra Gelsted på Fyn også, og et tilhørende godt nytår.

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-10 05:54

Også glædeligt bagjul og godt nytår her fra Odense.
Hygge PD CBR1100t

Fra : jens s

Dato : 29-12-10 02:41

og fra Esbjerg, ønskes der også god jul og et godt nytår.

Jens S
BMW K1200S - 2007
MZ 125 ETZ - 1994