Hjælp til Brother DCP 9010 Laser/scanner P~
Fra : "(¯`·.¸ M.H. ¸.·´¯)"

Dato : 21-12-10 21:52

Hej..

Kan en Brother DCP9010 Laserprinter/scanner lave duplex kopier automatisk
eller skal arkene manuel vendes ?
Jeg synes ikke jeg kan finnde noget info om det.
Og hvad med Toner,, Fås det kun orginalt ? ikke fordi prisen er
afskrækkende.
Her set toner til ca Kr 500 pr farve.
Er denne printer med det man kalder Led teknologi eller er det bare en alm
Laser Printer

Er det alt i alt en god maskine ? eller har nogen noget dårligt at sige om
den ?

Mvh M

Fra : Allan Vebel

Dato : 21-12-10 22:39

"(¯`·.¸ M.H. ¸.·´¯)" skrev:

> Kan en Brother DCP9010 Laserprinter/scanner
> lave duplex kopier

Tilsyneladende ikke, se mere på:

http://www.brother.dk/g3.cfm/s_page/60960/s_level/34720/s_product/DCP9010CNZW1

> Er denne printer med det man kalder Led teknologi

Ja!

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Heine Svendsen

Dato : 22-12-10 08:00

Den 21-12-10 21:52, "(¯`·.¸ M.H. ¸.·´¯)" skrev:

> [...]
> det bare en alm Laser Printer
>
> Er det alt i alt en god maskine ? eller har nogen noget

Den skulle hedde 9010DCN for at have duplex.
Brother laver fremragende farvelaserprintere. Har dog ikke
prøvet deres LED-maskiner.
Deres telefonsupport og service er i en klasse for sig.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Dato : 23-12-10 04:27

Hej Heine Svendsen

Jeg synes ikke jeg kan finde nogen i Danmark
Som har en Brother 9010DCDN Måske er der nye 2011 modeller på vej, mangler
lige Wifi for at være perfekt til vores brug

Mvh MH