Salg af portvin - hvor?
Fra : S.B.

Dato : 22-12-10 17:16

Har fået en meget dyr flaske portvin i julegave, 1000 kr. (på tilbud) pr
flaske hvis man køber 3.
Jeg forstår ikke selv at nyde en vin i den prisklasse, og vil sikkert aldrig
få den drukket, da portvin heller ikke lige er min stærke side.

Men hvor kan man sætte sådan en til salg?
Er vel ingen der kigger efter sådan noget i fx. dba.dk

Søren

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-12-10 18:08

S.B. <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i meddelelsen
4d122426$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Har fået en meget dyr flaske portvin i julegave, 1000 kr. (på tilbud)
> pr flaske hvis man køber 3.

Av for den. Hvilken er det?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Engelbert.H.

Dato : 22-12-10 18:25

Du skulle måske bare abstrahere fra prisen og værdsætte at nogen vil give
dig så god en portvin.
Nyd den...

Eller er det pengene du vil have? Det lyder mere sådan i mine ører.

Fra : S.B.

Dato : 22-12-10 19:16

"Engelbert.H." <Get@life.now> skrev i en meddelelse
> Du skulle måske bare abstrahere fra prisen og værdsætte at nogen vil give
> dig så god en portvin.
> Nyd den...
>
> Eller er det pengene du vil have? Det lyder mere sådan i mine ører.

Hvis du virkelig ikke kunne lide svinekød, ville du så, hvis du fik en dyr
flæskesteg, alligevel spise den og nyde den?

Fra : S.B.

Dato : 22-12-10 19:23

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Engelbert.H." <Get@life.now> skrev i en meddelelse

> Hvis du virkelig ikke kunne lide svinekød, ville du så, hvis du fik en dyr
> flæskesteg, alligevel spise den og nyde den?

Og selvfølgelig vil jeg da have pengene for den, ellers havde jeg bare ladet
den stå på hylden eller smidt den ud.
Men ikke alfa og omega om jeg får den solgt, koster gratis at have stående.

Fra : S.B.

Dato : 22-12-10 19:18

> S.B. <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i meddelelsen
> 4d122426$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Av for den. Hvilken er det?
>
> --
> -Jens B.

Colheita Burmester årg. 1955

Søre

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-12-10 20:39

S.B. <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i meddelelsen
4d1240c5$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Colheita Burmester årg. 1955

Jeg har sendt dig en mail.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ralph

Dato : 22-12-10 22:38

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Har fået en meget dyr flaske portvin i julegave, 1000 kr. (på tilbud) pr
> flaske hvis man køber 3.

Hvor i verden ?, Hvad har Jens budt? Er måske køber til en enkelt flaske,
skal IKKE sendes, men er igennem det meste af landet d. 12.1.2011 (Mors til
CPH og retur) - e-mail er valid.

--
Ralph

Fra : S.B.

Dato : 22-12-10 23:21

> Hvor i verden ?, Hvad har Jens budt? Er måske køber til en enkelt flaske,
> skal IKKE sendes, men er igennem det meste af landet d. 12.1.2011 (Mors
> [...]

Var nu ikke for at sælge den herinde, mere for at få at vide hvor man skulle
sætte sådan en ting til salg
ikke lige noget der hedder dk.marked.vin+øl
Men har nu alligevel smidt dig en mail

Fra : Engelbert.H.

Dato : 26-12-10 19:27

flæskesteg, alligevel spise den og nyde den? <<

Nu skrev du ikke at du ikke drak portvin...
Du skrev at du ikke forstår at nyde vin i den prisklasse.
Enten må du formulere dig ordentligt eller acceptere den slags svar

Fra : S.B.

Dato : 27-12-10 00:16

> flæskesteg, alligevel spise den og nyde den? <<
>
> Nu skrev du ikke at du ikke drak portvin...
> Du skrev at du ikke forstår at nyde vin i den prisklasse.
> Enten må du formulere dig ordentligt eller acceptere den slags svar

Hvis du læste det hele vil du se at der til sidst står:
da portvin heller ikke lige er min stærke side.

Betyder det samme som jeg ikke bryder mig om det

Fra : Henrik J

Dato : 12-02-11 13:10

> [...]
>
> Men hvor kan man sætte sådan en til salg?
> Er vel ingen der kigger efter sådan noget i fx. dba.dk

Er det ikke denne, til 700 kr?
http://www.philipsonwine.com/default.aspx?p=24&sku=55531055

I så fald må den være faldet i pris?

Fra : S.B.

Dato : 13-02-11 16:59

"Henrik J" <far@yourisp.ru> skrev i en meddelelse

> Er det ikke denne, til 700 kr?
> http://www.philipsonwine.com/default.aspx?p=24&sku=55531055
>
> I så fald må den være faldet i pris?

er den vist, hvis det er den, men med mindre du bor i nærhenden går fidusen
lidt af det, de vil have en god slat penge for at sende den
Men har nu fået min solgt