Konkurs salg
Fra : Michael Olsen

Dato : 19-12-10 17:41

Hej.
På vej fra Varde til Esbjerg ser jeg i Carstens MC
udstillings vinduer store bannere hvorpå der står KONKURS SALG,
konkurs salg siger jeg til konen,
hvorpå hun siger, du har nok læst forkert,
der står nok konkurrence etc.
Efter en del snakken frem og tilbage om det aftaler
vi at hjemturen skal gå samme vej tilbage.
Og ganske rigtig der står konkurs salg på dem,
vi kører derefter op til butikken for at se nærmere,
i butiksdøren er der ophængt et skilt, se link.
http://www.carstensmc.dk/

--
Hilsen
Michael Olsen

Fra : jens s

Dato : 19-12-10 09:58

On 19 Des, 17:40, "Michael Olsen"
<mich...@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:
> Hej.
> P vej fra Varde til Esbjerg ser jeg i Carstens MC
> udstillings vinduer store bannere hvorp der st r KONKURS SALG,
> konkurs salg siger jeg til konen,
> hvorp hun siger, du har nok l st forkert,
> der st r nok konkurrence etc.
> Efter en del snakken frem og tilbage om det aftaler
> vi at hjemturen skal g samme vej tilbage.
> Og ganske rigtig der st r konkurs salg p dem,
> vi k rer derefter op til butikken for at se n rmere,
> [...]

hej
hvis du nær-læser det, så står der :
at de ligger lokaler til, .....

de (carstens mc) har nemlig været ude og OPKØBE diverse tøj og
tilbehør FRA forskellige butikker, der er gået konkurs.
den dag jeg var derude, var jeg heldig at finde et par ASU-bukser med
ekstra længde (for 1/2 pris).

jens s

Fra : Michael Olsen

Dato : 19-12-10 19:27

> hvis du nær-læser det, så står der :
> at de ligger lokaler til, .....

Det er korrekt, men mener ikke
det står på bannerne i vinduerne,
derfor kørte vi derind.
Skal ind og købe et par nye handsker en af dagene,
ser så efter en ekstra gang,
måske har jeg læst forkert.

> [...]
> tilbehør FRA forskellige butikker, der er gået konkurs.
> den dag jeg var derude, var jeg heldig at finde et par ASU-bukser med

Det er godt at heldet følger en, en gang imellem :)