Blot til orientering.
Fra : Kbh.

Dato : 16-12-10 13:05

Har d.d. i Tiger for blot kr. 30,00 købt et USB stick, som udover at
læse div. hukommelseskort, også kan benyttes til redigering af SIM-
kort.

Fra : Henrik 8600

Dato : 17-12-10 11:46

"Kbh." <kyndby2003@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> Har d.d. i Tiger for blot kr. 30,00 købt et USB stick, som udover at
> læse div. hukommelseskort, også kan benyttes til redigering af SIM-
> kort.

Takker for tippet

H.

Fra : JHB

Dato : 19-12-10 11:01

"Kbh." <kyndby2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Har d.d. i Tiger for blot kr. 30,00 købt et USB stick, som udover at
læse div. hukommelseskort, også kan benyttes til redigering af SIM-
kort.

Hej.
Har købt et sådan stick, men den læser ikke SIM-kortet, (andre
hukommelseskort læses ok), mangler der et program?
Hvis ja, hvor kan man downloade det?

Mvh
JHB

Fra : Kbh.

Dato : 19-12-10 13:55

On 19 Dec., 11:01, "JHB" <jhb...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Har købt et sådan stick, men den læser ikke SIM-kortet, (andre
> hukommelseskort læses ok), mangler der et program?

Der følger en lille dvd skive med. Indlæs programmerne.
Vælg setup.
Der skal herefter fremkomme et billede, venstre side grønlig, højre
side blålig.
Øverst til venstre kinesisk skrift. Vælg 3. fra venstre, peg og vælg
så nederste tekst.
Så skulle sprogvælgeren fremkomme.

Fra : JHB

Dato : 20-12-10 06:21

> [...]
>side blålig.
>Øverst til venstre kinesisk skrift. Vælg 3. fra venstre, peg og vælg

Tak for svaret, men der fulgte ingen dvd skive med til den jeg købte,
(desværre).

Mvh
JHB

Fra : Kbh.

Dato : 19-12-10 23:23

On 20 Dec., 06:20, "JHB" <jhb...@hotmail.com> wrote:

> Tak for svaret, men der fulgte ingen dvd skive med til den jeg k bte,
> (desv rre).
>
> Mvh
> JHB

Hvis du købte den i Tiger, skulle skiven gerne være mellem pappet.
Jeg købte min hos Tiger på Kultorvet i Kbh., men overså først skiven.
Ellers køb evt. en ny hos TIGER.
Jeg kan ikke finde navn, adresse eller andet på skiven.

Fra : JHB

Dato : 20-12-10 12:10

Tak skal du have, har fundet den nu, (var smidt ud).

Mvh
JHB