Netwærks Disk My Book World Edition
Fra : Martin Meget Dum

Dato : 17-12-10 22:02

Jeg har sådan en fætter på 2 TB ( Den med hvid Diodelys)

Jeg kører Win 7 64 bit.
Men kommer jeg install cden i er alle dialog/tekstboksende tomme.
Går jeg i blinde et skridt videre, for jeg blot at vide min WD Book ikke er
synlig eller er at finde på min netværk.
Har andre prøvet noget tilsvarende ?
kun via dens ip adresse for jeg en smule dgang til den.
Jeg har mulighed for evt sende et screenbump af de ukomplette dialogbokse.
Måske findes der en komplet ny version ce til Win 7 64 bit Men hvor

mvh Martin med lange ører

Fra : cykelsmeden

Dato : 18-12-10 22:03

Den 17-12-2010 22:02, Martin Meget Dum skrev:
> [...]
> Jeg har mulighed for evt sende et screenbump af de ukomplette dialogbokse.
> Måske findes der en komplet ny version ce til Win 7 64 bit Men hvor

du har ikke mulighed for at låne en maskine med 32bit win, bare indtil
NASen er konfigureret?
Alternativt bruge en 32bit virtual maskine?

//finn