Traad paa den traadloese!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-12-10 10:46

Opdagede jeg skulle bruge en Internet Forbindelse,
For at aktivere mit nyindkoebte hjerne traenings
program
(StarcraftII RTS - Flere forskellige brikker end skak,
variabelt Spillebraet/Kort, flere forskellige maader
at bevaege brikkerne paa!)

Saa jeg har koebt programmet EasyTether(55Kr) paa
Android marked der goer det muligt at tilslutte
Mobiltelefonen til min stationaere PC
Og bruge mobil telefonen til internet adgang paa
den stationaere!

Mit abb. hos 3 indeholder 20 GB trafik for
407kr om maaneden(eller der omkring),
Saa det er vel efterhaanden en serioes internetudbyder!

Xpost: dk.edb.internet.udbydere og
dk.edb.internet.udbydere.risros

--
Sane
Peter

Fra : Per Jensen

Dato : 15-12-10 09:53

On 15/12/10 10.45, Peter Nicolaysen wrote:
> [...]
> Saa det er vel efterhaanden en serioes internetudbyder!
>
> Xpost: dk.edb.internet.udbydere og dk.edb.internet.udbydere.risros

Hvad går indlægget ud på ?

Det kan godt være, at 3 er en "seriøs" udbyder i din bog, men det er
ikke ret brugbart med så lange pingtider som 3G netværket tilbyder, samt
de noget svingende hastigheder.

Jeg har så Fullrate 30/8 til 499/mdl.

Du kan få 30/4 til 399/mdl.

Jeg har så også en oISTER dongle der render 3-4 megabit til 169/mdl.

// Per.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-12-10 08:04

Per Jensen <news@removethepigzapro.dk> crashed Echelon writing

> Hvad går indlægget ud på ?

Nicolaysens indlæg går aldrig ud på noget, andet end noget som giver mening
i hans hovede.

--
Bjarke Andersen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-12-10 13:33

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:Xns9E50520562BA4bjoegdk@130.225.254.104...
> Per Jensen <news@removethepigzapro.dk> crashed Echelon writing

> Nicolaysens indlæg går aldrig ud på noget, andet end noget som giver mening
> [...]

Endnu en DF´er med forvraenget virkelighedsopfattelse!

"Traad på den Traadloese", forklare sig selv!

Det drejer sig om hvordan man bruger en mobiltelefon
til internetadgang i sit hjemme netvaerk!

Istedet for at bruge hjemme netvaerket som forbindelses punkt
for mobilen(via wireless)!

Saa bruges Mobilen som hjemme netvaerkets adgang til internettet!
Ved at tilslutte mobilen til en usb port!

Og derved er mobilselskaberne blevet internetudbydere for alvor!
(og der er ingen fare for ,at ens internetforbindelse bliver misbrugt, mens man ikke er hjemme!)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Chano Andersen

Dato : 18-12-10 00:28

Den 17-12-2010 13:32, Peter Nicolaysen skrev:
> Saa bruges Mobilen som hjemme netvaerkets adgang til internettet!
> Ved at tilslutte mobilen til en usb port!

Hvilket man har kunnet de sidste ca. 10 år...

- Chano Andersen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-12-10 16:33

On Wed, 15 Dec 2010 09:45:55 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Mit abb. hos 3 indeholder 20 GB trafik for
> 407kr om maaneden(eller der omkring),
> Saa det er vel efterhaanden en serioes internetudbyder!

Ja det var saa ris+rus gruppen, ikke risrus
Som er en del mere Asiatisk!

Indtil de alle sammen er blevet til Muslimer
I Elektriske biler

Xpost:dk.edb.internet.udbydere og dk.edb.internet.ris+ros