Backup af telefon
Fra : Henry Vest

Dato : 13-12-10 21:11

Jeg har en HTC Desire. Fin telefon. Jeg har installeret et program der
heddder BackupEverything. Det kopierer alt over på hukommelseskortet.
Men det hjælper jo ikke hvis telefonen bliver stjålet eller tabt. Så
hvad gør man? Kan jeg bare tilslutte telefonen til en pc via usb-kablet
og så kopiere hele kortet over på pc'en? Hvad gør I?

--
Henry Vest

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-12-10 21:18

Henry Vest skrev den 13-12-2010:
> Kan jeg bare tilslutte telefonen til en pc via usb-kablet og så kopiere hele
> kortet over på pc'en? Hvad gør I?

Har jeg gjort med min mini pro (via det medfølgende program
PC-Companion)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-12-10 21:26

Den 13-12-2010 21:10, Henry Vest skrev:
> [...]
> hvad gør man? Kan jeg bare tilslutte telefonen til en pc via usb-kablet
> og så kopiere hele kortet over på pc'en? Hvad gør I?

My Phone Explore er kommet i en version til Android.
Den kan alt det du efterlyser

Gratis og på Dansk. http://www.fjsoft.at/en/home.php

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Jakob Griffel

Dato : 14-12-10 21:59

> My Phone Explore er kommet i en version til Android.
> Den kan alt det du efterlyser

Tak for den besked, Lars!
Det var jeg ikke klar over.
I sommers fik jeg en HTC Legend og har savnet min MPE lige siden. Nu er jeg
glad igen

--
Hilsen Jakob

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-12-10 19:15

Den 14-12-2010 21:58, Jakob Griffel skrev:

> Tak for den besked, Lars!
> Det var jeg ikke klar over.
> I sommers fik jeg en HTC Legend og har savnet min MPE lige siden. Nu er jeg
> glad igen

Jeg skylder lige at skrive at MPE er et program til Sony Ericsson
men kan også bruges til andre telefoner med Android.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby