Helbred 13 December 2010!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-12-10 19:19

Der sidder uden tvivl nogle stykker, isaer
Fra det politiske parti DF, der syntes at jeg
Burde falde ud af virkligheden og ind i vrangforestillingen
hvor min hjerne ikke er istand til at paavirke
Via kvante mekanik(Quantum Entangelment)

Alle ved jo hvor vigtigt det er at videnskaben bliver beskyttet
ligesom et lys i moerket(som Sagan sagde)

Det er den ekstreme ondskab de hele tiden
har lagt for dagen!

Nu sidder jeg her med Ginseng Tonikum(18% Alkohol)
Cigaretter og stoffer
(Melatonin-antioxidant der virker i Hjernen)

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-12-10 20:33

On Mon, 13 Dec 2010 18:18:59 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Nu sidder jeg her med Ginseng Tonikum(18% Alkohol)
> Cigaretter og stoffer
> (Melatonin-antioxidant der virker i Hjernen)

Jo, den er go nok, en masse programmering gav slip,
naesten med det samme som jeg begynder at maerke
effekten af alkohol(Ginseng Tonikum i Kaffe!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-12-10 20:42

On Mon, 13 Dec 2010 19:32:49 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Jo, den er go nok, en masse programmering gav slip,
> naesten med det samme som jeg begynder at maerke
> effekten af alkohol(Ginseng Tonikum i Kaffe!)

> [...]

Har ogsaa indtaget noget maelk med Magnesium og
Melatonin!

Hvilket internetudbyderne jo ogsaa kan goere
Hvis de ikke kan sove, og sidder og faar den
Vanvittige ide at spise sovepiller!