Giganews abonement
Fra : KsNa

Dato : 13-12-10 18:19

Hej

Er der nogen her der bruger Giganews og som kobler op til dem uden brug af
SSL.

Jeg har brugt dem i flere år uden problemer, men det sidste halve års tid er
det blevet vanskligere at opnå forbindelse.

Flere gange om ugen for jeg en fejlmeddelse der siger, at der ikke bruges
SSL, men mit abo. er uden SSL.

Nogle dage virker det andre virker det ikke, uden at jeg ændre noget.

Har spurgt deres support, men har ikke fået noget svar tilbage.

Hven kan man ellers vælge som news leverendør ?

Mvh
Kim

Fra : Sune

Dato : 13-12-10 20:35

On Mon, 13 Dec 2010 18:19:26 +0100, "KsNa" <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Er der nogen her der bruger Giganews og som kobler op til dem uden brug af
>SSL.

Ja.

>Jeg har brugt dem i flere år uden problemer, men det sidste halve års tid er
>det blevet vanskligere at opnå forbindelse.

Ingen problemer her.

>Flere gange om ugen for jeg en fejlmeddelse der siger, at der ikke bruges
>SSL, men mit abo. er uden SSL.

Skift newsreader.

>Hven kan man ellers vælge som news leverendør ?

Giganews - man betaler 8-10$ i overpris, men GN er suverænt.

Mvh
Sune

Fra : KsNa

Dato : 14-12-10 18:20

"Sune" <*2009jan@*tdcadsl*dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Ingen problemer her.

> Skift newsreader.

> Giganews - man betaler 8-10$ i overpris, men GN er suverænt.

Jeg bruger både outlook expres og grabit, begge fejler på de samme tider.

Jeg prøver at finde et andet program

8-10$ i overpris....Hmm! Mit abo. er til 7,99$ (tror jeg)

Mvh
Kim

Fra : KsNa

Dato : 14-12-10 19:04

"KsNa" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg prøver at finde et andet program
>
> 8-10$ i overpris....Hmm! Mit abo. er til 7,99$ (tror jeg)

Jeg har nu prøvet med Newsbin som anbefales af GigaNews, samme resultat -
fejl: 481 SSL acces not allowed.

Mvh
Kim

Fra : Mcwm

Dato : 14-12-10 20:21

Den 14-12-2010 19:03, KsNa skrev:
> Jeg har nu prøvet med Newsbin som anbefales af GigaNews, samme resultat -
> fejl: 481 SSL acces not allowed.

Prøv at gå i din newsbin programmappe og åbn NewsBin.nbi med fx notepad.
Tjek at "UseSSL=0" er sat. Er den sat til UseSSL=1" kommer du ikke på.

Jeg kører med NewsbinGN som kun kan bruges til Giganews og har absolut
ingen problemer med den. Den er desuden $10 billigere end den "normale"
Newsbin.

Er du forøvrigt tilsluttet den europæiske server eller den amerikanske?

Er du på den amerikanske, så forsøg med den europæiske
news-europe.giganews.com

Venligst
Mcwm

Fra : Henning

Dato : 14-12-10 20:45

>Flere gange om ugen for jeg en fejlmeddelse der siger, at der ikke bruges
>SSL, men mit abo. er uden SSL.

Hvilken virusscanner bruger du?
http://forum.avast.com/index.php?topic=63474.0

Fra : KsNa

Dato : 14-12-10 21:50

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvilken virusscanner bruger du?
> http://forum.avast.com/index.php?topic=63474.0

BINGO

Det var problemet, tusind tak for hjælpen.

Mvh
Kim