Afmelde SMS'er fra Nokia, hvordan?
Fra : Langgaard

Dato : 10-12-10 05:16

Hej

Jeg har ikke haft Nokia i flere år, og vil derfor gerne være fri for
deres mails vedr. opdateringer og lign.

På deres hjemmeside ser jeg ingen muligheder for at slå det fra, eller
har jeg bare ikke fundet det rigtige sted?

--
Langgaard

Fra : Thore

Dato : 10-12-10 14:37

On Fri, 10 Dec 2010 04:16:15 -0800 (PST), Langgaard
<langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> [...]
>
>På deres hjemmeside ser jeg ingen muligheder for at slå det fra, eller
>har jeg bare ikke fundet det rigtige sted?

Står som regel i mailen. "Ønsker du ikke længere at modtage...."
Med henvisning til en side hvor du framelder. Samme sted hvor du
tilmeldte dig..

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Hans [4030]

Dato : 10-12-10 14:38

"Langgaard" skrev i meddelelsen

[...]

Jeg tror der noget galt med Nokia´s side p.t. Jeg kommer ikke ind på den
side jeg plejer. På den normale side er der ingen problemer med at afmelde,
så vidt jeg husker.

-- Med venlig hilsen
Hans

www.fotofritid.dk
www.pbase.com/hcstune

Fra : Max

Dato : 10-12-10 15:51

Hej Hans

Der er også noget galt med din newsreader,
den sætter ikke citeringstegn og du skal
ikke svare under signaturskilleren, så bliver
det nemlig skåret bort.

Max

Fra : Langgaard

Dato : 10-12-10 08:17

On 10 Dec., 14:37, Thore <dino...@mail.invalid> wrote:

> St r som regel i mailen. " nsker du ikke l ngere at modtage...."
> Med henvisning til en side hvor du framelder. Samme sted hvor du
> tilmeldte dig..

Hej, nu er det så SMS det er galt med, og ikke mail. SMS'erne kan
heller ikke returneres/svares på.

--
Langgaard

Fra : Thore

Dato : 13-12-10 09:41

On Fri, 10 Dec 2010 07:16:47 -0800 (PST), Langgaard
<langgaard@klarupnet.dk> wrote:

>Hej, nu er det så SMS det er galt med, og ikke mail. SMS'erne kan
>heller ikke returneres/svares på.

Skal jeg gentage? Ja...:

Fra : Hans [4030]

Dato : 13-12-10 19:54

[...]

Prøv at slette dit telefonnummer på My Nokia under Personlige oplysninger.

Så tror jeg ikke du får flere SMSer.

-- Med venlig hilsen
Hans

www.fotofritid.dk