Status December 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-12-10 13:00

Det ser ud til at Al Ked Af det (Al Qeda, er for aftagene)
nu hvor jeg har faaet det lidt bedre!

Forsvaret har faaet en del XP!
Isaer officer og befalingsmand udannelser)

Og en del har vaeret gjort til hele maend i Helmand!

I ved hvad der sker hvis jeg bliver forsoegt programmeret
til ikke at vaere rasende paa de pedofile!

Ikea Odense(i ked af ring den se!)
En dreng blev roevpulet der den anden dag!

Naa ja! Og da der blev sat lighedstegn mellem
DF og Danmark og jeg fik besked paa ikke at paavirke
I DK, saa blev der to flyve hoteller I USA, saa de kan
lade vaere med at paasta at de ogsa er A!

Internettet virker endnu!

Og nu kan i saa ringe 112 eller noget I den retning!

Vodooerne er blevet ramt!
(saa de ved de skal lade vaere med at tortere folk!)

Og der er en Farvet Praesident med Arabisk navn!
Og Helvede er ikke frosset til!

Alle religioese mirakler er Kvante Mekanik!

--
Sane
Peter

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-12-10 14:37

Peter Nicolaysen skrev:

> Det ser ud til

Hejsa bovse-pruttemand

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-12-10 15:16

Ivan V. Klattrup skrev:

> Hejsa bovse-pruttemand

Du kan evt. sende en klage til hans udbyder, Giganews. Jeg
sendte en for et par dage siden, og troede egentlig det
havde hjulpet, eftersom han ikke postede i et par dage
efter. Men der skal åbenbart flere klager til.

XFUT: dk.admin.netikette

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-12-10 15:39

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
4cfe41a8$0$23765$14726298@news.sunsite.dk:

> Du kan evt. sende en klage til hans udbyder, Giganews. Jeg
> sendte en for et par dage siden, og troede egentlig det
> havde hjulpet, eftersom han ikke postede i et par dage
> efter. Men der skal åbenbart flere klager til.

I er såååå døøøøgtige. Flot, hvis I får lukket munden på en psykisk syg
usenet-skribent. Jeres mødre må være stolte af jer.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-10 23:32

On Tue, 7 Dec 2010 15:38:43 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>I er såååå døøøøgtige. Flot, hvis I får lukket munden på en psykisk syg
>usenet-skribent. Jeres mødre må være stolte af jer.

Nej til netpoliti. Ingen er tvunget til at læse noget, så __ignorer_
hvad opleves offtopic.

Heldigvis vil udbyder ignorere de censurliderlige

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-12-10 14:43

On Tue, 07 Dec 2010 12:59:43 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Og der er en Farvet Praesident med Arabisk navn!
> Og Helvede er ikke frosset til!

> Alle religioese mirakler er Kvante Mekanik!

Jeg har ogsaa beslutrtet at boern der doer komme
i Helvede, fordi hvis folk kunne li dem, saa de myrdet alle
Joeder og Homoseksuelle!