Videoovervågning med webcam ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 05-12-10 15:22

Nogen der kender noget godt software så man kan lave videoovervågning
med webcam ?

Det skal køre på Windows 7

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Hauge

Dato : 05-12-10 15:29

Den 05-12-2010 15:22, Brian Vestergaard skrev:
> Nogen der kender noget godt software så man kan lave videoovervågning
> med webcam ?
>
> Det skal køre på Windows 7

Jada: http://www.h264soft.com/index.html

Jeg har selv købt programmet, og synes det fungerer suverænt, både
webcam, cam. på tv-kort og ip-cam.

Mvh Hauge

Fra : N Dude

Dato : 05-12-10 21:28

Brian Vestergaard wrote.:

> Nogen der kender noget godt software så man kan lave videoovervågning
> med webcam ?

Prøv at spørge i en software gruppe. Denne er kun til spørgsmål om hardware.
Deraf navnet dk.edb.hardware...
(det er faktisk skidesmart )

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-12-10 23:43

"N Dude" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Prøv at spørge i en software gruppe. Denne er kun til spørgsmål om
> hardware. Deraf navnet dk.edb.hardware...
> (det er faktisk skidesmart )

....Og hvilken mener du hans skal poste i for at få en fornuftigt svar?

(Har du et forslag der er skidesmart ? )

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 06-12-10 16:14

N Dude vrøvlede:

> Prøv at spørge i en software gruppe. Denne er kun til spørgsmål om hardware.
> Deraf navnet dk.edb.hardware...
> (det er faktisk skidesmart )

Jeg spørger jo netop om et program til et stykke hardware, den kan kun
gøres her... og ja det er faktisk skide smart

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Rado

Dato : 06-12-10 00:15

On Sun, 05 Dec 2010 15:22:14 +0100, Brian Vestergaard
<only4usenet@gmail.com> wrote:

>Nogen der kender noget godt software så man kan lave videoovervågning
>med webcam ?
>
>Det skal køre på Windows 7

Bruger selv den her (Pro udgaven), har prøvet en masse andre men den
her er langt den bedste synes jeg:

http://www.zonetrigger.com/motion-detection/

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer