arne.jako.. 510
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-12-10 12:14

Har heldigvis undgaaet(emdr programmering)
at blive gjort til en Perverser!

Det der goer mig interesseret paa det omraade
Er det der skal goere det nemlig kvinder der er mellem
Ca. 17-28 gammle!

Dem jeg har vaeret lidt nervoese for er Pedofili og
Sadisme, da det er det maend som regel slaar over
i, hvis der er forsoeg paa at oedelaegge selvtillid,
selvsikkerhed og dominans!

(egentlig er det vel et mordforsoeg, naar man tager hoejde
For at jeg i 96-97 var indlagt paa Kjellerup Hospital efter
Et selvmords forsoeg)

Indlaeggelsen var vel ogsaa grunden til at jeg
blev forsoegt programmeret til at stemme DF!

Af en eller anden grund har folk den ide at hvis
Folk forsoeger at aflive sig selv saa er de psykisk
svagelige!

Jeg ved ikke helt hvor de har faaet den ide fra!
(i mit tilfaelde var det seratonin mangel pga. noget med maven)

X-Post dk.helbred,dk.politik,dk.edb.internet.udbydere

*det er vigtigt for udbyderne, saa de ved om de folder
under aktionaerpres eller betaling fra DF ligesom Yousee,
Og TDC Prof, hvis der er ender skriver at DF og Bjoernholt
Er Landsforraeddere, og de ved de vil tabe en injuriesag!
Desuden er jeg ogsaa igang med at misbruge nyhedsgrupperne,
Krydsposte og ikke foelge fundsatsen, som jeg blev beskyldt
for foer(inden jeg selvfolgelig begyndte at goere det)

--
Sane
Peter