Desire og Desire HD i live-udgaver
Fra : Carsten Riis

Dato : 04-12-10 19:19

Hej Alle

før jeg trasker byen (dvs. København) tynd, så vil jeg lige høre om det
er nogen af jer som kender en butik, hvor man kan se

Desire og Desire HD "live" dvs. ikke de der latterlige
udstillingsmodeller som egentlig kun bør være i BR/Toys'r'us.

Hvad er det i hele taget med de der udstillingsmodeller....butikken
forventer at kunne sælge en vare til flere tusinde kroner, men man må
ikke "røre ved" varen før man køber den.

Man går da heller ikke ind til en bilforhandler og får udleveret en
legetøjsbil, når man vil se på bilen eller hvad?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Hauge

Dato : 04-12-10 19:24

Den 04-12-2010 19:18, Carsten Riis skrev:
> Man går da heller ikke ind til en bilforhandler og får udleveret en
> legetøjsbil, når man vil se på bilen eller hvad?

Men man køber så ikke en bil på postordre bagefter, vel?
Det gør de fleste med mobiler og lign., så hvorfor skulle butikkerne
have ægte dimser liggende?

/Hauge

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-12-10 21:07

Hauge skrev den 04-12-2010 19:23:
> Men man køber så ikke en bil på postordre bagefter, vel?
> Det gør de fleste med mobiler og lign., så hvorfor skulle butikkerne
> have ægte dimser liggende?

Sagen er den, at jeg netop ville være villig til at købe hos den butik,
hvis de netop tilbød den service.

Jeg gider bare ikke vade fra sted til sted for at få et nej de fleste
steder.

Jeg har dog truffet en beslutning alligevel, da jeg har en
mavefornemmelse om, at jeg bliver gladest for HD-udgaven.
Snakker med min udbyders retention-afdeling imorgen om hvad de kan
tilbyde HD-udgaven til.

Fra : emjeppesen

Dato : 05-12-10 23:19

Carsten Riis skrev:

>Sagen er den, at jeg netop ville være villig til at købe hos den butik,
>hvis de netop tilbød den service.
>
>Jeg gider bare ikke vade fra sted til sted for at få et nej de fleste
>steder.

Jeg har købt min HTC Desire hos elgiganten uden abonnemant og binding.
Pris: 3499 kr . Jeg så den i funktion, fordi sælgeren havde en i
lommen, og jeg er rigtig glad for den. Jeg ser ikke nogen grund til at
købe HD udgaven. Folk tror fejlagtig, at de kan se skærmbilleder i HD
kvalitet, men det eneste HD der er ved den er at kameraet kan optage i
HD. Kameraet er ikke værd at skrive hjem om, så lad ikke det afgøre
dit køb af model HD.

Hilsen emj

Fra : emjeppesen

Dato : 05-12-10 23:29

Carsten Riis skrev:

>Jeg har dog truffet en beslutning alligevel, da jeg har en
>mavefornemmelse om, at jeg bliver gladest for HD-udgaven.

Har du set anmeldelse af Desire HD?
ellers
http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/htc-desire-hd-fremragende-uden-overraskelser-mobiltest,lid.13152/

Som anbefaler Desire uden HD.
Se på testsiden, det triste skærmbillede på en HD i forhold til en
Almindelig Desire.

Hilsen emj

Fra : Mendoza

Dato : 12-12-10 16:32

"Carsten Riis" wrote in message

> [...]

<mavefornemmelse om, at jeg bliver gladest for HD-udgaven.
<Snakker med min udbyders retention-afdeling imorgen om hvad de kan

Jeg har også leget med tanken om at skifte til Desire HD, (jeg har i dag
Desire), men efter at have set den "live", må jeg sige at jeg ikke længere
nærer dette ønske.. Mobilen er for stor til mine hænder, men især
skærmkvaliteten har været afgørende.
Til gengæld har jeg flash`et HD rommen på min Desire, så jeg har samme
features som på HD, men stadig har min gode AMOLED skærm, og brugervenlige
størrelse.

Mendoza

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-12-10 19:29

Carsten Riis skrev:

> Hvad er det i hele taget med de der udstillingsmodeller....butikken
> forventer at kunne sælge en vare til flere tusinde kroner, men man må
> ikke "røre ved" varen før man køber den.

Folk finder sig jo i det. Hvorfor skulle de så lave noget om?

--
Bertel

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-12-10 07:11

Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
>
> Desire og Desire HD "live" dvs. ikke de der latterlige
> udstillingsmodeller som egentlig kun bør være i BR/Toys'r'us.

Umiddelbart ved jeg ikke med Desire og HD modellen, men 3s butikker har
altid været mig behjælpelige når jeg spørger efter lige demo, af de
telefoner som de også selv sælger.
Så bliver de lige hevet op af skuffen og du kan lege.

--
Bjarke Andersen

Fra : emjeppesen

Dato : 06-12-10 08:42

Bjarke Andersen skrev:

> [...]
>telefoner som de også selv sælger.
>Så bliver de lige hevet op af skuffen og du kan lege.

Der er vist ingen telefonselskaber, der har HD på hylden før 22. dec.

Hilsen emj

Fra : Henrik 8600

Dato : 06-12-10 14:28

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Der er vist ingen telefonselskaber, der har HD på hylden før 22. dec.
>
> Hilsen emj

Ikke korrekt, heldigvis.

Har set den LIVE i Herning for fjorten dage siden, og i dag i Silkeborg,
begge hos TDC.

Feeed telefon i perfekt størrelse...

Havde jeg pengene, havde jeg nappet sådan én

H.

Fra : emjeppesen

Dato : 06-12-10 17:02

Henrik 8600 skrev:

>Der er vist ingen telefonselskaber, der har HD på hylden før 22. dec.

>Ikke korrekt, heldigvis.
>
>Har set den LIVE i Herning for fjorten dage siden, og i dag i Silkeborg,
>begge hos TDC.

Ja, du har da ret. TDC reklamerer med at den er på lager 3-6
leveringsdage.

>Feeed telefon i perfekt størrelse...

Bare synd at den ikke har så god en skærm som Desire

>Havde jeg pengene, havde jeg nappet sådan én

Du må ønske dig penge hos julemanden

Hilsen emj

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-12-10 19:51

Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> writes:

> [...]
>
> Man går da heller ikke ind til en bilforhandler og får udleveret en
> legetøjsbil, når man vil se på bilen eller hvad?

Prøv Telia/HTC butikken i Illum.

Kai