CCleaner app. til Iphone ?
Fra : Per

Dato : 02-12-10 18:16

Hej

Findes programmer a la Ccleaner til Iphone med Safari Browser ?

Jeg tænker på et program der kan slette tempfiler, cache mv.

Har søgt på Itunes uden held.

Mvh. Per

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-12-10 20:00

On 02-12-2010 18:16, Per wrote:
> [...]
>
> Findes programmer a la Ccleaner til Iphone med Safari Browser ?
>
> Jeg tænker på et program der kan slette tempfiler, cache mv.

Men du går jo bare i indstillinger og sletter. Hvad skal du bruge en app
til?

Fra : Per

Dato : 02-12-10 20:22

Mikael Schøler wrote:

> Men du går jo bare i indstillinger og sletter. Hvad skal du bruge en
> app til?

Hej Mikael !

Ja det er jeg klar over mht. indstillinger og slet - tænkte bare om der
fandtes et program der gjorde det hele i et hug.

Jeg har altid været glad for Ccleaner til min pc til at rydde op.

Jeg har bare ikke kunnet finde den slags programmer til Iphone overhovedet -
og det undrer mig.

Mvh. Per

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-12-10 20:46

On 02-12-2010 20:21, Per wrote:

> [...]
>
> Jeg har altid været glad for Ccleaner til min pc til at rydde op.
>
> Jeg har bare ikke kunnet finde den slags programmer til Iphone

Måske fordi det virker overflødigt når det kan gøres relativt nemt i
settings?

Mikael

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-12-10 20:47

On 02-12-2010 20:21, Per wrote:

> [...]
>
> Jeg har altid været glad for Ccleaner til min pc til at rydde op.
>
> Jeg har bare ikke kunnet finde den slags programmer til Iphone

Læs mere her:
http://www.appleiphoneschool.com/2010/11/01/quickly-clear-cache-history-and-tabs-in-safari/

Fra : Chano Andersen

Dato : 03-12-10 01:16

Den 02-12-2010 20:47, Mikael Schøler skrev:
> Læs mere her:
> http://www.appleiphoneschool.com/2010/11/01/quickly-clear-cache-history-and-tabs-in-safari/

Findes ikke i AppStore...

- Chano Andersen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 03-12-10 08:08

On 03-12-2010 01:15, Chano Andersen wrote:

> Findes ikke i AppStore...
>
> - Chano Andersen
Ah nej det læste jeg efterfølgende.

Fra : Chano Andersen

Dato : 03-12-10 01:17

Den 02-12-2010 20:21, Per skrev:
> Jeg har bare ikke kunnet finde den slags programmer til Iphone
> overhovedet - og det undrer mig.

Det behøver du ikke undre dig over.

Isolationen af hver enkelt applikation i iPhonen, gør det umuligt at
tilgå andre programmers data, lige som visse telefon data heller ikke
kan tilgås. Det er kun muligt at tilgå data via Apples API'er, som
begrænser mulighederne meget.

- Chano Andersen