Telmore reklame?
Fra : Henrik 8600

Dato : 30-11-10 23:23

Måske OT, meeen der må være her der er nogen der ved noget

Den gang Telmore startede viste de en reklam i tv med en gut der tørrer en
hundelort af sin sko,
med et SIM kort fra et andet teleselskab, nogen der har et link eller selve
klippet???

Har prøvet youtube, der er intet der er så gammelt...

Skal vise Konen klippet og så synes jeg dét er en klassiker

H.

Fra : Søren Blom

Dato : 01-12-10 12:58

"Henrik 8600" skrev

[...]

Har du prøvet at henvende dig direkte til Telmore, kunne godt forstille mig,
at deres reklamefolk vil juble, når der er en kunde der gerne vil have en af
deres gamle reklamer.

Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-10 13:09

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Har du prøvet at henvende dig direkte til Telmore, kunne godt forstille
> mig, at deres reklamefolk vil juble, når der er en kunde der gerne vil

Hmm, mon dog, klippet var nemlig fra dengang Telmore var et lille
selvstændigt teleselskab.
I dag er det TDC, der ejer firmaet

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Henrik 8600

Dato : 03-12-10 21:31

"Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> "Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i meddelelsen

> Hmm, mon dog, klippet var nemlig fra dengang Telmore var et lille
> [...]

Ok, måske ikke.

De har i al fald ikke svaret endnu...

Skriver når og hvis de svarer...

Fra : Henrik 8600

Dato : 02-12-10 14:46

> [...]
>
> Venlig Hilsen
>
> Søren Blom
>
> Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Er hermed gjort, spændende hvad de siger til det

H.