Sovs
Fra : Niels

Dato : 30-11-10 12:18

Jeg så en aften, desværre kun flygtigt, Jamie Oliver
lave en grundsovs på kyllingevingespidser. Desværre
fik jeg ikke opskriften, kan nogen hjælpe?

Der var gulerødder, spidskommen og en del andet i. Det
er dette andet, jeg er interesseret i.

--
Hilsen Niels

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 30-11-10 12:52

Niels skrev:
> [...]
> fik jeg ikke opskriften, kan nogen hjælpe?

> Der var gulerødder, spidskommen og en del andet i. Det

Prøv at søge her:
http://www.dr.dk/DR1/jamie-oliver/Udsendelser/udsendelser-oversigt.htm

--
Venlig hilsen
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Niels

Dato : 30-11-10 13:08

Den 30-11-2010 12:52, Asbjørn M. Nielsen skrev:

> Prøv at søge her:
> http://www.dr.dk/DR1/jamie-oliver/Udsendelser/udsendelser-oversigt.htm

Jeg har været der, men netop sovsen er ikke med.

--
Hilsen Niels

Fra : Hauge

Dato : 30-11-10 14:34

Hej
Den 30-11-2010 13:08, Niels skrev:
> Jeg har været der, men netop sovsen er ikke med.

Da Jamie hører ind under BBCs kokke-paraply, så er der jo en mulighed
for at prøve http://bbc.co.uk/food

Mvh Hauge

Fra : Ditte/Simba

Dato : 30-11-10 23:38

Niels frembragte:
> [...]
> fik jeg ikke opskriften, kan nogen hjælpe?
>
> Der var gulerødder, spidskommen og en del andet i. Det

På dr.dk vælger du se dr.dk tv nu, ude i venstre side

Du går så ind i programmer, og under Jamie Olivers familiejul finder du
de 5 juleprogrammer. Jeg så det også kun flygtigt, så husker ikke
hvilken dag.

Håber du finder det.

Hilsen Ditte

--
----
http://www.pointblog.dk/?go=ditte1977

Fra : Niels

Dato : 01-12-10 12:53

Den 30-11-2010 23:37, Ditte/Simba skrev:
> [...]
> juleprogrammer. Jeg så det også kun flygtigt, så husker ikke hvilken dag.

Desværre har DR vist valgt ikke at lægge juleindslagene
på nettet.

Tak for hjælpen til alle.

--
Hilsen Niels

Fra : Ditte/Simba

Dato : 01-12-10 22:46

> Desværre har DR vist valgt ikke at lægge juleindslagene
> på nettet.
Det passer ikke!
Jeg kan se dem lige nu.

Hilsen Ditte

--
----
http://www.pointblog.dk/?go=ditte1977

Fra : Niels

Dato : 02-12-10 12:38

Den 01-12-2010 22:45, Ditte/Simba skrev:

> Det passer ikke!
> Jeg kan se dem lige nu.

Vil du ikke prøve at give mig det direkte link? Jeg kan
kun finde tekst og ingen video fra udsendelsen.

--
Hilsen Niels

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-12-10 12:47

Niels <niels@nielsen.dk> skrev i meddelelsen
4cf7851d$0$751$c3e8da3$460562f1@news.astraweb.com:

> Vil du ikke prøve at give mig det direkte link?

11 sekunders søgning på dr.dk gav denne:
http://www.dr.dk/TV/20080111094821.htm

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-12-10 12:49

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
FJidnXjw8tSrGmrRnZ2dnUVZ8nadnZ2d@giganews.com:

> 11 sekunders søgning på dr.dk gav denne:
> http://www.dr.dk/TV/20080111094821.htm

Og så kan du vist ikke få mere hjælp, hvis du stadig selv ønsker at se
udsendelserne:
http://www.dr.dk/odp/default.aspx?template=flad_programserie&guid=FFF16854-7EDD-460F-9199-F4BE8B32D9DA

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Niels

Dato : 02-12-10 13:44

Den 02-12-2010 12:47, Jens Bruun skrev:
> Niels<niels@nielsen.dk> skrev i meddelelsen
> 4cf7851d$0$751$c3e8da3$460562f1@news.astraweb.com:

> 11 sekunders søgning på dr.dk gav denne:
> http://www.dr.dk/TV/20080111094821.htm

Tak for hjælpen.

--
Hilsen Niels

Fra : Marianne

Dato : 01-12-10 17:23

"Niels" <niels@nielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fik jeg ikke opskriften, kan nogen hjælpe?
>
> Der var gulerødder, spidskommen og en del andet i. Det

Her er både kalkun og sovs
http://www.jamieoliver.com/recipes/turkey-recipes/best-roast-turkey-christmas-or-any-time

Der er også en specifik julekalkun ...

Har selv tænkt mig at prøve den i år