hej er der en der ved hvor for min cd drev~
Fra : Jens Koch

Dato : 29-11-10 21:54

jeg har en pc det smider sin cd rom drev hele tiden hvorfor gør den den det
jeg køre med vista på den
det er en stasoner pc

Fra : cykelsmeden

Dato : 30-11-10 10:33

Den 29-11-2010 21:53, Jens Koch skrev:
> jeg har en pc det smider sin cd rom drev hele tiden hvorfor gør den den det
> jeg køre med vista på den
> det er en stasoner pc
der kan sættes 4 skruer i siden!

- undskyld, ku ikke nære mig
men bruger du den rette driver? - hent seneste!

//finn

Fra : Kurd

Dato : 30-11-10 10:57

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i en meddelelse
> der kan sættes 4 skruer i siden!
>
> - undskyld, ku ikke nære mig
> men bruger du den rette driver? - hent seneste!

Genialt universalsvar, hvis man ikke ved noget.

Fra : cykelsmeden

Dato : 30-11-10 11:43

Den 30-11-2010 10:57, Kurd skrev:

> Genialt universalsvar, hvis man ikke ved noget.

Jeg ved ikke hvilket svar du forventer, med de få universaloplysninger
du kommer med??
Kabler løse?
opdatering med fejl?
defekt drev?
Vista angrebet?

Hvis du fortalte, hvornår fejlen opstod, hvor længe maskinen har været
stabil eller hvad du har lavet umiddelbart inden det gik galt, kan du
måske få et mere kvalificeret svar.

--
"hallo, er det Falck? - Jeg kan ikke komme til byen!"
"hvilken bil kører du"

Fra : Mcwm

Dato : 30-11-10 11:47

Den 30-11-2010 11:43, cykelsmeden skrev:
> Jeg ved ikke hvilket svar du forventer, med de få universaloplysninger
> du kommer med??
Hvorfor dog fortælle kurd det?

Venligst
Mcwm

Fra : cykelsmeden

Dato : 30-11-10 12:06

Den 30-11-2010 11:47, Mcwm skrev:
> Hvorfor dog fortælle kurd det?
fordi det var Kurd som var utilfreds med mit bud!
- og han har iøvrigt ikke bedre

//finn

Fra : Mcwm

Dato : 30-11-10 12:18

Den 30-11-2010 12:06, cykelsmeden skrev:
> fordi det var Kurd som var utilfreds med mit bud!
> - og han har iøvrigt ikke bedre

Nu kommer kurd ikke med *nogen* "universaloplysninger"

Venligst
Mcwm

Fra : N_B_DK

Dato : 30-11-10 11:42

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> wrote in message

> - undskyld, ku ikke nære mig
> men bruger du den rette driver? - hent seneste!

Driver til CDrom drev? vi er kommet videre fra windows 95 tiden, nogle af os
ihvertfald.

--
MVH. N_B_DK

Fra : cykelsmeden

Dato : 30-11-10 12:10

Den 30-11-2010 11:42, N_B_DK skrev:
> "cykelsmeden" <news@not2old.dk> wrote in message

> Driver til CDrom drev? vi er kommet videre fra windows 95 tiden, nogle
> af os ihvertfald.
Og som vanligt kun smuds fra dig!
- intet som tilfører OP viden til at løse sit problem - ikke engang et
skævt smil!
//finn

iøvrigt er der stadig CDdrev som kører bedst med egen driver, men det er
jo forbigået dig!

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-11-10 12:28

cykelsmeden <news@not2old.dk> crashed Echelon writing

> iøvrigt er der stadig CDdrev som kører bedst med egen driver, men det er
> jo forbigået dig!

Her må jeg indskyde, at jeg gerne vil vide hvilke(t) mærke/model af CD/DVD
drev som har det bedst med egen driver til Vista? Eller rettere hvilken
producent som rent faktisk laver deres egen driver til Vista.

--
Bjarke Andersen

Fra : N_B_DK

Dato : 30-11-10 13:32

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> wrote in message
> [...]
> CD/DVD drev som har det bedst med egen driver til Vista? Eller
> rettere hvilken producent som rent faktisk laver deres egen driver

Ja det vil jeg også gerne vide, men forventer ikke at få et svar fra ham,
tror han har lappet for mange slanger (hint lim og opløsningemidler)

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 30-11-10 13:31

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> wrote in message

> Og som vanligt kun smuds fra dig!
> - intet som tilfører OP viden til at løse sit problem - ikke engang
> et skævt smil!

Du ser ikke bjælken i eget øje?

> iøvrigt er der stadig CDdrev som kører bedst med egen driver, men det
> er jo forbigået dig!

Ja det er det, men jeg ser da gerne at du dokumenterer dit vrøvl, hvilke
drev og hvilke OS er det lige der skal bruge drivere til cdrom drev nu om
dage?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kurd

Dato : 30-11-10 14:16

> [...]
> skævt smil!
> //finn
>
> iøvrigt er der stadig CDdrev som kører bedst med egen driver, men det er

Du ved altså meget.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-12-10 01:57

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> wrote in message
> iøvrigt er der stadig CDdrev som kører bedst med egen driver, men det
> er jo forbigået dig!

Hvad så batman, har du snart fundet noget dokumentation for din påstand?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-11-10 10:39

"Jens Koch" <jens537@hotmail.com> crashed Echelon writing

> jeg har en pc det smider sin cd rom drev hele tiden hvorfor gør den
> den det jeg køre med vista på den
> det er en stasoner pc

Løst siddende kabler mellem bundkort og CD/DVD drev?

--
Bjarke Andersen

Fra : Mcwm

Dato : 30-11-10 12:30

Den 29-11-2010 21:53, Jens Koch skrev:
> jeg har en pc det smider sin cd rom drev hele tiden hvorfor gør den den det
> jeg køre med vista på den
> det er en stasoner pc

Microsoft anbefaler ved fejl på hardware Således;

http://support.microsoft.com/gp/cd_dvd_drive_problems

Manuel udførelse af samme;

Windows Vista
Klik på StartSkjul billedetUdvid billedet, og klik derefter på Alle
programmer.
Klik på Tilbehør, og klik derefter på Kør.
Skriv regedit, og klik derefter på OK. Skjul billedetUdvid billedetHvis
du bliver bedt om at angive en administratoradgangskode eller en
bekræftelse, skal du skrive adgangskoden eller klikke på Tillad.
Find følgende undernøgle i registreringsdatabasen i navigationsruden, og
klik på den:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Klik på UpperFilters i højre rude.

Bemærk! Du ser muligvis også en post med navnet UpperFilters.bak i
registreringsdatabasen. Du behøver ikke fjerne denne post. Klik kun på
UpperFilters. Hvis du ikke ser posten UpperFilters i
registreringsdatabasen, kan det stadig være nødvendigt at fjerne posten
LowerFilters i registreringsdatabasen. Det kan du gøre ved at fortsætte
med trin 8.
Klik på Slet i menuen Rediger.
Klik på Ja, når du bliver bedt om at bekræfte sletningen.
Klik på LowerFilters i højre rude.

Bemærk! Hvis du ikke kan se posten LowerFilters i
registreringsdatabasen, kan indholdet her desværre ikke hjælpe dig. Gå
til afsnittet "Næste trin" for at få oplysninger om, hvordan du kan
finde flere løsninger eller mere hjælp på Microsoft-webstedet.
Klik på Slet i menuen Rediger.
Klik på Ja, når du bliver bedt om at bekræfte sletningen.
Afslut Registreringseditor.
Genstart computeren.

Venligst
Mcwm