pizza i Alborg?
Fra : cykelsmeden

Dato : 29-11-10 21:03

Hvor får man idag en ordentlig pizza i Aalborg (meget tynd bund, lækker
sprød skorpe og autentisk fyld), efter Volpi (Giovanni) er gået over til
gourmet-mad og Azzurra er begyndt med sejge tykke bunde med tørt kød som
fyld?

//finn

Fra : Kim Schulz

Dato : 29-11-10 22:46

On Mon, 29 Nov 2010 21:02:47 +0100
cykelsmeden <news@not2old.dk> wrote:

> [...]
> lækker sprød skorpe og autentisk fyld), efter Volpi (Giovanni) er
> gået over til gourmet-mad og Azzurra er begyndt med sejge tykke bunde

Umiddelbart synes jeg stadig at pizzaer fra Azzura er gode (ikke fra
nordkraft afdelingen, men fra den gamle). Min personlige favorit er en
Carpaccio med Serrano Crudo, rucolla og parmasan.

Ellers ligger der Tony's pizza ude ved Sygehus Syd som er ganske godt.
Deres gourmet pizzaer er gode, men bed om en almindelig bund, for deres
spelt bund er altså lige en tand for kedelige og ikke hævet i skorpen.
http://tonyspizza.dk/
Ellers ligger der Pizzaria Da Marino i nørresundby som er rigtigt godt:
http://www.pizzeriadamarino.dk/

Kim

Fra : cykelsmeden

Dato : 30-11-10 12:20

Den 29-11-2010 22:45, Kim Schulz skrev:
> Umiddelbart synes jeg stadig at pizzaer fra Azzura er gode (ikke fra
> nordkraft afdelingen, men fra den gamle). Min personlige favorit er en
> Carpaccio med Serrano Crudo, rucolla og parmasan.

det var den jeg valgte sidst.
tilbehøret var udmærket, men bunden var ikke til at skære i, selvom
damen var forberedt, og kom med bøfknive!!

det var så 2' gang på en måned, så det varer længe inden de få chancen igen.

iøvrigt er de bedste pizzaer jeg har fået, fra den Italienske bag havnen
på Kreta, men det er lidt vel langt
Volpi var også formiddabel, men det er jo så fortid ;(
//finn