oksebryst
Fra : Ralph

Dato : 27-11-10 02:20

Jeg har godt et kilo skamkogt oksebryst (suppe) hvad skal jeg bruge det til?
Frikasse, peberrodssovs, hacshis?? det er dejligt mørt, trævlet.

Råd?

--
Ralph

Fra : Kim Schulz

Dato : 27-11-10 10:59

On Sat, 27 Nov 2010 02:19:56 +0100
"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> Jeg har godt et kilo skamkogt oksebryst (suppe) hvad skal jeg bruge
> det til? Frikasse, peberrodssovs, hacshis?? det er dejligt mørt,
> trævlet.
>
> Råd?

rist det af på en pande med knust spidskommen, chili og lignende og
server dem i en hvede tortilla med salat, dressing, salsa osv.

kim

Fra : Aksel

Dato : 27-11-10 12:20

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

rist det af på en pande med knust spidskommen, chili og lignende og
server dem i en hvede tortilla med salat, dressing, salsa osv.

- eller skær i meget tynde skiver, læg en rigelig mængde på krydderfedt
smurt godt rugbrød - drys med salt og skrabt peberrod. Frys resten - du kan
senere skære videre, selvom kødet er frosset - lettest, hvis du har en
maskine.
Mvh
Aksel