Harboe øl.
Fra : Bjarne K.

Dato : 25-11-10 11:31

Jeg køber en gang imellem lidt forskellige øl, og hvergang jeg støder på en
øl der smager af gær (altså mere end normalt), så checker jeg lige på siden,
om det skulle være fra Harboe bryggeriet, og den holder som regel stik.

Synes ikke altid det har været sådan. Har da tidligere drukket harboe øl med
stort velbehag, men her på det sidste (nogle måneder) er alle deres øl
begynd at have en gærsmag, som jeg ikke bryder mig om (Så nu checkes øl
inden de slæbes med hjem)

Er der andre der har lagt mærke til denne ændring, eller er det mine
smagsløg der har ændret sig ?

Bjarne K.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 25-11-10 13:04

"Bjarne K." <nej@niet.pp> writes:

> Er der andre der har lagt mærke til denne ændring, eller er det mine
> smagsløg der har ændret sig ?

Jeg har gjort samme observation, men jeg tilskrev det at jeg var
holdt op med at ryge, og dermed fik en forbedret smagssans.

--
/Wegge

Leder efter redundant peering af dk.*,linux.debian.*

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-11-10 18:53

"Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har gjort samme observation, men jeg tilskrev det at jeg var
> holdt op med at ryge, og dermed fik en forbedret smagssans.

Jeg ryger ikke, så det er ikke det der gør sig gældende i mit tilfælde.

Gad vide om Harboe, vil svare hvis jeg skriver til dem og spørger om de har
lavet noget om i deres brygning. Jeg kunne jo prøve

Bjarne K.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-11-10 23:12

Bjarne K. <nej@niet.pp> skrev i meddelelsen
4ceea262$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Gad vide om Harboe, vil svare hvis jeg skriver til dem og spørger om
> de har lavet noget om i deres brygning. Jeg kunne jo prøve

Hmm. Harboe... Er det ikke dem, der gør det mest i uspiselige kalkuner fra
helvede og sejlbåde til kronprinsen? Jeg ville nok ikke satse alt for meget
på et fornuftigt svar, hvis jeg var dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 26-11-10 20:23

>Jeg ville nok ikke satse alt for meget på et fornuftigt svar, hvis jeg var
>dig.

He, Harboe laver een af mine yndlingssodavand: Grape Light.

Man kan nogen gange være heldig, at Netto har dem som 2 liters, ellers
sælges de kun som ½ liters.

Jeg skrev så for lang tid siden til Harboe, om det ikke var en ide, at de
fik 2 liters som standardvare.

Og fik svar fra Produktchefen (?) at de skam slet ikke havde Harboe Grape
Light som 2 liters(!)

Så et fornuftigt svar ville jeg heller ikke regne med

VH Pernille

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-11-10 14:44

"Bjarne K." <nej@niet.pp> wrote in message

> Gad vide om Harboe, vil svare hvis jeg skriver til dem og spørger om de
> har lavet noget om i deres brygning. Jeg kunne jo prøve

Nå, jeg prøvede at skrive til dem, men har ikke fået et egentligt svar.

Jeg spurgte om de havde lave om i deres opskrifter, p.g.a den påståede gær
smag, og får et svar om at jeg kan indsende "en af flaske", så de kan
undersøge mine påstande. Men eftersom det er alle deres øl, der (efter min
overbevisning) har ændret smag, så må de da vist selv være klar over, (hvis
jeg altså har ret)

Så jeg vil bare holde mig fra deres øl, og måske købe en "prøver" engang
imellem, for at se om det ændre sig.

Bjarne K.

Fra : Hauge

Dato : 25-11-10 20:40

Den 25-11-2010 11:31, Bjarne K. skrev:
> Er der andre der har lagt mærke til denne ændring, eller er det mine
> smagsløg der har ændret sig ?

Kan det ikke bare være fordi de får lavet øl i Polen, som så mange andre
danske bryggerier?

Mvh Hauge