Hvad hedder enheden?
Fra : Per Andreasen

Dato : 24-11-10 12:47

Får at finde de ting på Nettet, som man har brug for, er det for det meste
nødvendigt at vide, hvilket navn, tingen har.
Jeg har brug for en omskifter, der kan få to eller flere computere til at
dele tastatur, mus, skærm og evt. også lyd. Hvad hedder sådan en tingest?
På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-11-10 13:31

Per Andreasen skrev:

> Jeg har brug for en omskifter, der kan få to
> eller flere computere til at dele tastatur, mus,
> skærm og evt. også lyd. Hvad hedder sådan
>en tingest?

Du skal søge efter KVM switch (Keyboard -
Mouse - Video).

Dem der kun har almindelig VGA og PS/2 er
ret billige, mens dem der også har DVI og USB
er noget dyrere.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Per Andreasen

Dato : 24-11-10 13:48

Tak til Allan for hjælpen

mvh Per

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-10 13:40

jeg har en belkin model :F1DS104T Den er din, hvis du gider hente den.
Mvh Jens_a

Fra : Per Andreasen

Dato : 29-11-10 16:52

Ja tak, Jens, men hvor bor du?

mvh Per

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-10 18:52

Hej Per
Jeg bor i Espergærde 3060.
Ops. Kun VGA tilslutning for skærm ellers tastatur, printer, USB og lyd. Jeg
havde engang en del lange skærm kabler til den. Jeg skal se om jeg kan finde
dem i bunken, hvis du kan bruge den.
Mvh. Jens.

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-10 20:30

Hov jeg ser du skal dele skærm med flere pc'er! Hmmm ja så det noget andet
som fx. IOGEAR GCS62 der kan dele 2 pc med en skærm, tast og mus. Du kan
sende mig en mail.

Mvh jens