Nexus
Fra : Benny

Dato : 23-11-10 03:03

Davs i stuen

Jeg er på jagt efter en ny mobillos. Har lidt kig på HTC Desire HD,
men kom til at diskutere med en kollega om Nexus. Findes Googles mobil
egentlig i DK og hvordan får man fat i den?

Benny

Fra : Ditte/Simba

Dato : 23-11-10 12:50

Benny har bragt dette til os:
> [...]
> men kom til at diskutere med en kollega om Nexus. Findes Googles mobil
> egentlig i DK og hvordan får man fat i den?

Hej Benny

Et godt råd, er at prøve Desire HD. Så du ved om den ligger godt i
hånden. Jeg synes at HD er alt for stor til min hånd, men ingen tvivl,
den er fed!
Jeg valgte i stedet Desire, den er lidt mindre.

Hilsen Ditte

--
----
http://www.pointblog.dk/?go=ditte1977

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-11-10 20:37

Benny skrev den 23-11-2010 11:03:
> Davs i stuen
>
> Jeg er på jagt efter en ny mobillos. Har lidt kig på HTC Desire HD,
> men kom til at diskutere med en kollega om Nexus. Findes Googles mobil
> egentlig i DK og hvordan får man fat i den?

Den kan - efter sigende - ikke skaffes i DK....og google har også
indstillet produktionen af Nexus'en.

HTC som stod for produktionen har ligesom udgivet deres egen "nexus".
Vi kender den som: Desire. (den uden HD, z eller noget...bare Desire).

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til