Hører gerne jeres mening
Fra : scootergrisen

Dato : 18-11-10 17:13

Jeg vil gerne prøve og dele ud af det jeg har lært i PHP og har lavet
dette indtil viderer : http://scootergrisen.dk/php/
Brug menuerne ude til venstre.

Vil gerne hører jeres mening, forslag til forbedringer osv osv.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-11-10 18:29

scootergrisen wrote:
> Jeg vil gerne prøve og dele ud af det jeg har lært i PHP og har lavet
> dette indtil viderer : http://scootergrisen.dk/php/
> Brug menuerne ude til venstre.

Et glimrende initiativ. Klem på. Hvad du hidtil har laveteroverskueligt.

> Vil gerne hører jeres mening, forslag til forbedringer osv osv.

http://scootergrisen.dk/php/kode_mapper.php gætter jeg på, at du har fejl
i php-koden. Der kommer ikke noget output i eksempelboksene.

http://scootergrisen.dk/php/programmer_httpserver.php foreslår jeg, at du
nævner http://www.apachefriends.org/en/xampp-windows.html for
windows-computere og http://www.apachefriends.org/en/xampp-linux.html for
folk med Linux. Det er den letteste måde at få installeret Apache server
inklusive php og MySql.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : scootergrisen

Dato : 20-11-10 19:13

> Et glimrende initiativ. Klem på. Hvad du hidtil har laveteroverskueligt.

Taaak.

> På http://scootergrisen.dk/php/kode_mapper.php gætter jeg på, at du har fejl
> i php-koden. Der kommer ikke noget output i eksempelboksene.

Det bare fordi siden er tom jeg havde nok lige oprettet den før jeg
uploadede filerne. Men nu har jeg skrevet lidt om det som jeg uploader.

Ok det prøver jeg at skrive noget om.

Fra : scootergrisen

Dato : 22-11-10 16:31

Så har jeg rettet og tilføjet en del på siderne :
http://scootergrisen.dk/php/

Hører stadig gerne jeres mening og forslag til ændreinger.

Hvis i kan finde på nogle "bedre" måske mere forståelige kode eksempler
end mine så kom gerne med dem.

Er der nogle vigtige dele af PHP jeg har undladt ?