Stereo bluetooth headset
Fra : Kim

Dato : 19-11-10 11:00

Hvilke stereo headsets med bluetooth er værd at gå efter ?
Skal bruges til julegave til datteren, så det skal stort set kun bruges til
musik,
men have en ordentlig lydkvalitet.

Mvh, Kim

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-11-10 15:47

on 19-11-2010, Kim supposed :
> Hvilke stereo headsets med bluetooth er værd at gå efter ?
> Skal bruges til julegave til datteren, så det skal stort set kun bruges til
> [...]

Jeg er mægtigt godt tilfreds med dette:

http://www.nokia.dk/find-produkter/tilbehor/alle-tilbehor/headset/bluetooth-headset/nokia-bluetooth-stereoheadset-bh-505

Også selvom jeg ikke har en Nokia tlf. mere - det kører også perfekt
med min HTC Desire, alle knapper virker sammen med den - og lyden er
god.
Et yderligere plus er ligeledes at headsettet er mere eller mindre
vandtæt, så det kan bruges til sport.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-10 17:09

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> min HTC Desire, alle knapper virker sammen med den - og lyden er god.
> Et yderligere plus er ligeledes at headsettet er mere eller mindre

Et noget dyrere forslag, hvis man vil have "ørebøffer" og undgå ørepropper:

http://www.nokia.dk/find-produkter/tilbehor/alle-tilbehor/headset/bluetooth-headset/nokia-bluetooth-stereoheadset-bh-905

Hvis det skal foregå udendørs med sport o. lign., så er første forslag
bedre.

Mit forslag bruges med en Sony Ericsson telefon.

Mvh Sven

Fra : Kim

Dato : 19-11-10 21:03

on 19-11-2010, Kim supposed :
<> men have en ordentlig lydkvalitet.

> [...]
Ok.... Men den for lidt knoppede ord med på vejen omkring generel
kvalitet....
Har lidt kig på Plantronics/Altec Lansings 903 & 906....

Mvh, Kim