nokia C7?
Fra : sigurno

Dato : 18-11-10 16:44

Er der nogend er vil udtale sig om Nokia C7, jeg tænker på at købe den/vælge
den, pga. kameraet ikke som primært kakmera, jeg har et "rigtigt kamera men
fordi mobilen altid er med, gratis GPS til fodgænger, to finger zoom,
symbian kender jeg ikke, har ikke haft en mobil med alt det nye. videodelen
med HD.
Er der noget med at displayet er glas? er det mere aart end andre display?
Ville meget gerne høre nogle erfaringer fra jer.

Mvh.

Sigurno

Fra : Søren Badstue

Dato : 18-11-10 19:28

"sigurno" <siggy@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der noget med at displayet er glas? er det mere aart end andre display?
> Ville meget gerne høre nogle erfaringer fra jer.

Displayet er rigtig nok af glas. Det betyder det er betydelig sværere at
ridse. Jeg har brugt en C7 mange måneder og den har endnu ikke fået en
eneste ridse.

Fodgænger navigation fungerer også rigtig godt. Har bl.a. brugt det i Kbh
under kulturnatten, uden problemer.
I det hele taget fungerer navigationen rigtig godt. Selv om jeg kører meget
rundt i Danmark i fritiden, føler jeg ikke at jeg har behov for en "rigtig"
GPS navigator til bilen. Ovi Maps gør hvad jeg har brug for dér.

Softwaren er der nok mange meninger om, men jeg synes bestemt ikke der er
nogen problemer, selv om jeg bruger den hæftigt med bl.a. synk. til Exchange
Server og POP3, communicator, WLAN-surfing, mv.

I det hele taget er jeg utrolig glad for min C7.

Venligst,
Søren

PS: Jeg er ansat hos Nokia, men udtaler mig som privatperson og med min egen
mening.