bluetooth fejler
Fra : Ukendt

Dato : 18-11-10 13:31

Håber det lykkedes at få meddellelsen send rigtigt denne gang. Jeg har
en x10 mini pro, som jeg netop har opdateret til android 2.1.
Det hele er rigtigt fint, menuerne kører mere glat osv., men jeg har
fået problemer med bluetoothforbindelsen i min bil, - til min
bilradio. Den opretter godt nok forbindelse men den afbryder og
tilslutter så igen efter nogle sekunder mange, gange under en samtale,
og det er faktisk ret frustrerende. Problemet var der ikke før
opdateringen, og da et af punkterne ved opdateringen, netop var en
bedre bluetooth, kan jeg simpelthen ikke forstå hvad der sker. Jeg har
dog læst i et forum at jeg ikke er den eneste som har oplevet det, men
det løser jo ikke mit problem. Er der nogen her som kender en løsning
på det ??

Fra : emjeppesen

Dato : 18-11-10 13:41

WolleJensen skrev:

Nu har vi set dit indlæg 3 gange, så du kan godt holde op med at sende
flere
Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-10 19:51

On Thu, 18 Nov 2010 13:41:05 +0100, emjeppesen <emj@> wrote:

>Nu har vi set dit indlæg 3 gange, så du kan godt holde op med at sende
>flere
>Hilsen emj

Ja beklager, jeg havde en fejl, så det så ud som om meddelelelsen ikke
var blevet sendt. Men du har vel ikke også en løsning på mit bluetooth
problem ?