Hvilken mobil skal jeg købe hvis man vil
Fra : remove-this-please

Dato : 17-11-10 20:39

Hvilken mobil skal jeg købe hvis man vil have en funktion hvor den
starter samtalen automatisk?

Jeg har brug for at ringe til en mobiltelefon, hvor den så starter
samtalen automatisk...

Man ringer op til nr. - der er lyd på !

Hilsen
Carsten

Fra : remove-this-please

Dato : 17-11-10 20:41

Helst en meget billig Nokia?
Måske kan de fleste det? Eller?

Fra : Hauge

Dato : 17-11-10 20:51

Den 17-11-2010 20:38, remove-this-please skrev:
> Jeg har brug for at ringe til en mobiltelefon, hvor den så starter
> samtalen automatisk...
>
> Man ringer op til nr. - der er lyd på !

Pas nu på, aflytning er ulovlig, hvis ikke mindst den ene part er klar
over at det sker.

Mvh Hauge

Fra : remove-this-please

Dato : 17-11-10 21:02

> Pas nu på, aflytning er ulovlig, hvis ikke mindst den ene part er klar
> over at det sker.

Det er ikke aflytning. Det er på en lokalradio...
jeg skal kunne ringe til en transistorradio og checke at der er lyd ud
til en location. Det er ikke ulovligt!

Fra : Hauge

Dato : 17-11-10 21:11

Den 17-11-2010 21:01, remove-this-please skrev:
> Det er ikke aflytning. Det er på en lokalradio...
> jeg skal kunne ringe til en transistorradio og checke at der er lyd ud
> til en location. Det er ikke ulovligt!

Nej nej, det var også bare som info, mange folk finder jo på dumme
underlige ting. Håber det var i orden.

Mvh Hauge

Fra : remove-this-please

Dato : 17-11-10 21:14

> bare som info, mange folk finder jo på dumme
> underlige ting
Ja det har du sikkert ret i... Ved du om mange mobiler kan den slags?

Fra : Hauge

Dato : 17-11-10 21:26

Den 17-11-2010 21:14, remove-this-please skrev:
> Ved du om mange mobiler kan den slags?

Jeg er overbevist om, at de fleste mobiler jeg har haft, kunne, men
kræver for det meste at man har handsfree sat på, dvs. den lille
hørebolle med mikrofon, som måske følger med, eller kan købes for få penge.
Ok, er lidt i tvivl om min Nokia 2010 kunne, men den ramler du sikkert
ikke ind i

Mvh Hauge