rsync.net alternativer
Fra : Martin [6000]

Dato : 18-11-10 19:55

Hej gruppe,

Har I kendskab til alternativer til rsync.net der er fuldt understøttet
på Linux/Unix via rsync?

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-11-10 20:19

Martin [6000] wrote:

> Har I kendskab til alternativer til rsync.net der er fuldt understøttet
> på Linux/Unix via rsync?

Jeg er meget tilfreds med http://www.datastorageunit.com/

Det virker perfekt med rsync, og det understøtter også encfs
(kryptering). Du kan endvidere logge ind med ssh.

50 USD om året for 100 GB.

Hilsen
Martin

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-11-10 20:25

> Det virker perfekt med rsync, og det understøtter også encfs
> (kryptering). Du kan endvidere logge ind med ssh.

Lige hvad jeg har brug for

> 50 USD om året for 100 GB.

Jeg giver 32 USD pr. måned nu for 100 GB... det er noget af en besparelse.

Tak for tip.

Fra : Christian Laursen

Dato : 18-11-10 20:27

On 11/18/10 19:55, Martin [6000] wrote:
> Hej gruppe,
>
> Har I kendskab til alternativer til rsync.net der er fuldt understøttet
> på Linux/Unix via rsync?

Det er godt nok ikke rsync, men tarsnap er en glimrende service til
offsite backup.

http://www.tarsnap.com/

--
Christian Laursen