legend og DLNA
Fra : cykelsmeden

Dato : 17-11-10 14:02

Kan det passe at Legend ikke kan bruges som DLNAklienrt på det lokale
netværk.
Ejheller se det lokale netværk? (SMB - shared mapper?)

//finn

Fra : Chano Andersen

Dato : 23-11-10 21:01

Den 17-11-2010 14:02, cykelsmeden skrev:

> Kan det passe at Legend ikke kan bruges som DLNAklienrt på det lokale
> netværk.
> Ejheller se det lokale netværk? (SMB - shared mapper?)

Kommer an på om der er software installeret til formålet på telefonen.

Jeg ved at ES File Explorer har muligheden for at se delte windows
mapper, men om den kører SMB eller CIFS skal jeg lade være usagt.

En DLNA klient har jeg dog ikke set eller hørt om.

- Chano Andersen

Fra : Glente45

Dato : 24-11-10 01:46

On 17 Nov., 14:02, cykelsmeden <n...@not2old.dk> wrote:
> Kan det passe at Legend ikke kan bruges som DLNAklienrt p det lokale
> netv rk.
> Ejheller se det lokale netv rk? (SMB - shared mapper?)
>
> //finn

Søg på dlna på marked - der findes et par håndfulde klienter - både
betalings og gratis...
Jeg har prøvet et par stykker som skal streame fra min filserver... De
virker kortvarigt og hænger derefter - jeg kan i øjeblikket ikke
afgøre om det er serveren eller telefonen der fejler - gider ikke gøre
mere ved det, da problemet muligvis forsvinder når Legend snart får
sin Froyo-opdatering (håbet er lysegrønt)

Fra : cykelsmeden

Dato : 24-11-10 12:48

Den 24-11-2010 09:45, Glente45 skrev:
> [...]
> mere ved det, da problemet muligvis forsvinder når Legend snart får
> sin Froyo-opdatering (håbet er lysegrønt)
Fandt Andromote!

Ser helt rigtig ud, finder hvad den skal, og.... hænger derefter

Jeg har fået en del lydbøger installeret, og vil gerne lytte til dem "i
hele huset" og ikke kun ved en pc.
- aner ikke hvad froyo er, men afventer bedre rapport, inden jeg
investerer.
Jeg skal KUN bruge den til nævnte mit telefonbehov dækkes af 120,-
ÅRLIGT (incl. abb.)
//finn