When You're Strange (2009)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-11-10 18:41

When You're Strange (2009 <http://www.imdb.com/year/2009/>)

http://www.imdb.com/title/tt1333667/

ja det er egentligt mere dokumentar ind en film på nær en skuespiller
der køre rundt i bil klædt ud som Jim

før jeg så den tænkte ja ahh endnu en hvor de 3 resterende sad og sagde
det samme som de har sagt de sidste 35 år også dukker der nogen nye
aldrig før sete film klip hvor Jim f.eks går 3 minutter ud i noget vand

men mine forud indfattede i der kom til skamme

Det er en fremragende dokumentar film - der er et par små fejl mht.
række følgen af udgivelsen af LP erne
og hvorvidt soft parade i grunden var en succes historie , hvad de mener
hvor de fleste nok helmer til det er den ringste Doors udgivelse

jeg viste at de havde solgt godt igenem tiden men jeg viste ikke de rent
faktis har solgt 80 millioner albums

men ellers en go oplevelse til alle Doors fans

Mv.
BMM