Joaquin Phoenix
Fra : Steen

Dato : 13-11-10 20:39

Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvad der er op og ned vedr.
dokumentarfilmen "I'm Still Here" om skuespilleren Joaquin Phoenix'
forvandling til Hollywood-stjerne til rapper!

De første meldinger gik på, at manden havde vendt ryggen til Hollywood -
senest forlyder det at filmselskaberne, PR-agenter etc. henviser filmen
som et originalt filmeksperiment (nok mest for at redde Phoenix'
karriere). Hvad mener I?

--
En gammel dam
En frø springer

Fra : Peter Larsen

Dato : 13-11-10 20:44

"Steen" <isteen@gmail.com> wrote in message
> [...]
> senest forlyder det at filmselskaberne, PR-agenter etc. henviser filmen
> som et originalt filmeksperiment (nok mest for at redde Phoenix'

Det er en mockumentary.

Og ikke lavet for at redde hans karriere, da den jo er skyld at han
"droppede" den til at starte med.

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-10 09:50

On 2010-11-13 20:43:51 +0100, Peter Larsen said:

> "Steen" <isteen@gmail.com> wrote in message

> Det er en mockumentary.
>
> Og ikke lavet for at redde hans karriere, da den jo er skyld at han
> "droppede" den til at starte med.

Okay, men hvordan ved du det?
--

Verden har brug for flere ydmyge genier -
der er efterhånden alt for få af os!

Fra : Peter Larsen

Dato : 14-11-10 13:11

<Steen> wrote in message

> Okay, men hvordan ved du det?

Det har de involverede selv udtalt. Og Joaquin Phoenix har blandt andet
undskyldt for sin opførsel på Lettermans talkshow.

Fra : Steen

Dato : 14-11-10 18:50

In article <4cdfd1f3$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"Peter Larsen" <spak@spak.dk.com> wrote:

> <Steen> wrote in message

> Det har de involverede selv udtalt. Og Joaquin Phoenix har blandt andet
> undskyldt for sin opførsel på Lettermans talkshow.

Det /kunne/ jo også være (som rygterne siger), at når Phoenix floppede
fælt - så er det altid et forsøg på en feberredning at sige: Jamen, det
var bare for sjov!

--
En gammel dam
En frø springer

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-11-10 20:53

Steen skrev:

> [...]
> senest forlyder det at filmselskaberne, PR-agenter etc. henviser filmen
> som et originalt filmeksperiment (nok mest for at redde Phoenix'

Instruktøren har sagt, at historien er det pure opspind. Men længe lod
de det stå hen i det uvisse. For Phoenix som skuespiller kan man jo se
det som hans mest krævende, mest usædvanlige rolle.

--
Peter Brandt Nielsen