Den nye Tintin Film spørgsmål
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 13-11-10 20:13

Der er kommet nogle billeder fra den nye Tintin film af Spielberg, det
skulle dreje sig om Enhjørningens hemmelighed.

Men så vidt jeg kan se er ihvertfald det ene billede en scene fra "Krabben
med de gyldne klør", det andet billede kunne også være fra samme album,
scenen hvor tintin første gang møder Haddock, men naturligvis også fra en
scene i "Enhjørningens hemmelighed' "

Eller har Spielberg "blandet" flere albums som vi har set i de seneste
animeret Tintin film.

Nogen der har yderlig info?

Jeg har postet i dk.kultur.tegneserier også

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 13-11-10 20:15

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4cdee330$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Der er kommet nogle billeder fra den nye Tintin film af Spielberg,

Sorry! Jeg glemte linket

http://www.kino.dk/Nyheder/2010/11/Foerste-billeder-fra-filmen-Tintin-Enhjoerningens-hemmelighed.aspx

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-11-10 02:06

Den 13-11-2010 20:12, Michael Meidahl Jensen skrev:
> [...]
> animeret Tintin film.
>
> Nogen der har yderlig info?
>
> Jeg har postet i dk.kultur.tegneserier også

Kender den ikke men glæder mig til at se den har som barn / ung læst
alle TinTin mindst 5000 gange
ja min forældre hadede det så meget før jeg kunne læse at tintin hang
dem nok ud af halsen til de købte
en båndoptager og læste dem ind på bånd det var før de her moderen
kassebånd kom frem - men det gik nu også fint :)