Købe gammel mc i Østrig
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-11-10 22:26

En bekendt samler på gamle mc.er og er p.t. især interesseret i at finde
nogle gamle Puch mc.er.
Er der nogen der har nogle gode sider, hvor man sælger ældre brugte mc.er i
Østrig (må også gerne være andet en Puch).
Evt. nogle generelt gode sider til at finde ældre brugte mc.er. Han sætter
dem selv i stand, så de behøver som udgangspunkt ikke at være tiptop.

Kurt

Fra : Casper

Dato : 14-11-10 15:37

On Nov 14, 10:25 pm, "Kurt B. Andersen" <kurtanos...@privat.dk> wrote:
> [...]
> Evt. nogle generelt gode sider til at finde ældre brugte mc.er. Han sætter
> dem selv i stand, så de behøver som udgangspunkt ikke at være tiptop.

Et sted kunne være: www.motoscout24.at

Casper

Fra : Futte&Co

Dato : 15-11-10 17:29

Den 14-11-2010 22:25, Kurt B. Andersen skrev:

> [...]
> Evt. nogle generelt gode sider til at finde ældre brugte mc.er. Han sætter
> dem selv i stand, så de behøver som udgangspunkt ikke at være tiptop.

prøv www.motorradmarkt.de i oldtimer afdelingen
www.motorrad-classic.de
begge tyske, men er for de tysksprogede lande + sælges i italien,
grækenland og finland
www.ebay.de

--
Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : LasseNC

Dato : 15-11-10 10:50

On 15 Nov., 17:28, Futte&Co <Xjette_lis.joergen...@lundens.netX>
wrote:

> prøvwww.motorradmarkt.de i oldtimer afdelingenwww.motorrad-classic.de
> begge tyske, men er for de tysksprogede lande + sælges i italien,
> [...]

Motorcykler er normalt dyrere i Østrig end Tyskland, hvad fejler dem
fra Tyskland da? :)

Fra : Futte&Co

Dato : 15-11-10 19:57

Den 15-11-2010 18:49, LasseNC skrev:

> Motorcykler er normalt dyrere i Østrig end Tyskland, hvad fejler dem
> fra Tyskland da? :)

Jeg har da netop henvist til tyske sider. Det er det største marked,
også for oldtimer mc'er.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-11-10 00:42

"Futte&Co" <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i meddelelsen

> Jeg har da netop henvist til tyske sider. Det er det største marked, også
> for oldtimer mc'er.
>
> --
Jeg takker for alle links. Jeg skal ikke sige noget om, at dem fra Tyskland
fejler noget. Mig bekendt søger han normalt også en del i Tyskland, men
hvilke sider han anvender ved jeg ikke. Nu var det specielt noget Puch han
var interesseret i, og der har han et eller andet sted fået oplyst, at det
bedste sted at søge efter dem skulle være i Østrig, så derfor denne
specielle interesse.
Men han får alle link, og må så bruge dem som han vil.

Kurt

Fra : oz3bto

Dato : 17-11-10 13:26

> [...]
> Evt. nogle generelt gode sider til at finde ældre brugte mc.er. Han sætter
> dem selv i stand, så de behøver som udgangspunkt ikke at være tiptop.

Er det kun MC han er ude efter ?

Hvis den gamle ikke har skrottet det så har jeg nemlig en gammel MS50
stående der ihvertfald for 5 år siden kunne køre

Fra : Jawalfa

Dato : 17-11-10 15:27

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hvis den gamle ikke har skrottet det så har jeg nemlig en gammel MS50
> stående der ihvertfald for 5 år siden kunne køre

Hej.
Den kunne jeg da godt have interesse i.
Hilsen
Jarl
--
Jawa Chopper, Alfa 75. 1 stk wilk cv fra 1982 til salg.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-11-10 22:44

> [...]
>
> Hvis den gamle ikke har skrottet det så har jeg nemlig en gammel MS50
> stående der ihvertfald for 5 år siden kunne køre

Han har også gjort lidt i knallerter, men jeg tror, at han p.t. især er ude
efter mc.er. Men jeg lader det gå videre.

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-11-10 23:19

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> "oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

Send mig din mailadresse, så han kan kontakte dig, hvis han er interesseret.
Min mail her er valid.

Kurt