Nu er det videnskabeligt bevist hvordan ka~
Fra : Allan G

Dato : 13-11-10 19:04

Nu er det videnskabeligt bevist hvordan katte drikker vand

http://ing.dk/artikel/113817-hunde-slubrer-vand-i-sig-katte-labber?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=nyheder

Lige hvad det så kan bruges til, det ved jeg ikke, men det er da altid rart
at vide

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-11-10 15:25

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Lige hvad det så kan bruges til, det ved jeg ikke, men det er da altid

Ja, det har jeg godt nok lagt mærke til for mange år siden. Katte kan jo
også godt drikke af deres vandskål uden at sjaske det halve af vandet uden
for skålen som hunde gør.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan G

Dato : 17-11-10 20:54

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> også godt drikke af deres vandskål uden at sjaske det halve af vandet uden

Hej Tove
Hehe Kosmos var rigtig dygtig til at skovle vandet ud på gulvet med poten,
herefter blev det slikket op derfra.

Før ham var Boris god til at lige rense overfladen for de der blade der ikke
lå i vandskålen Det samme var Luffe og Fluffy mine nu før i tiden katte.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-11-10 21:45

> Hej Tove
> Hehe Kosmos var rigtig dygtig til at skovle vandet ud på gulvet med poten,
> herefter blev det slikket op derfra.

Hej Allan.

Ja, det er godt nok skægt at observere vore kattes vaner. En af mine
tidligere katte var "flink" til at stikke poten ned i min mælk, for derefter
at slikke poten ren. Han drak aldrig direkte af glasset. Ikke særligt
hygiejnisk for det første, og for det andet var det nu sjældent han fik lov.
Mælk er vist ikke så sundt for katte siges der.

Fra : Kate

Dato : 30-12-10 00:50

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> wrote in

> [...]
> glasset. Ikke særligt hygiejnisk for det første, og for det andet
> var det nu sjældent han fik lov. Mælk er vist ikke så sundt for

Den har Lante også lavet, hvorfor jeg ikke tager en mælkekande med i
stuen mere, men rejser mig for den næste kop kaffe
Faktisk nåede Mowgli at lære tricket med at stikke poten ned, men han
gad ikke drikke mælk, så den logiske konsekvens... En strålekrans af
mælk når kræet rystede poten, suk.
Sjovt nok gør de det aldrig hvis der står et glas vand på bordet, så
drikker de bare direkte af det hvis de er tørstige.

--
Kate

gerne ældre.