Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Defekt grrafikkort?
Fra : Mogens

Dato : 14-11-10 13:26

Købte en Aldi PC for en måneds tid siden med en ATI Radeon HD5570
DirectX 11 grafik med 1024 MB DDR3 hukommelse. Har sat en 19" skærm på
VGA indgangen og en 22" på DVI indgangen.

For en uges tid siden begyndte jeg at få problemer med at 19" skærmen
ikke ville tænde når jeg bootede op fra slumretilstand. Jeg skulle lige
tænde /slukke skærmen et par gange inden der kom liv i den. Så jeg
troede at det bare betød at denne skærm var ved at være kaput.

Men nu begynder 22" skærmen af flashe lyserødt indimellem. Så det tyder
vel på en fejl i grafikkortet??