Synkronisering af Gmail indbakke på en Nok~
Fra : Erik D

Dato : 12-11-10 15:10

Hej.

Jeg har en Nokia C5 med hvilken jeg kan se min Gmail indbakke, men når
jeg beder den om, at hente 30 emails så henter den de 30 ældste som er
fra midten af 2005 !

Hvis jeg beder den om at hente alle, så sker der tilsyneladende intet.

Der står i guiden, at man bare skal trykke på >VALG > SYNKRONISER, men
der står bare ikke SYNKRONISER nogen steder i menuen.

Er det en fejl 40 eller en fejl C5 - og er der nogen der kan hjælpe ?

Erik

Fra : Erik D

Dato : 16-11-10 14:46

On 12 Nov., 23:09, Erik D <erikdauga...@gmail.com> wrote:
> [...]
> der står bare ikke SYNKRONISER nogen steder i menuen.
>
> Er det en fejl 40 eller en fejl C5 - og er der nogen der kan hjælpe ?

Opdatering:
Jeg ryddede hele indbakken i Gmail over i en anden mappe, på nær de 10
nyeste mails, men alligevel tog det et døgns tid inden mobilen ikke
længere hentede de gamle længere. Formentlig den tid det tog Google at
håndtere min flytning af de 1100 mails. Hver gang jeg hentede en ny
stak headere på mobilen, blev de nyere og nyere og til sidst var der
kun de nyeste tilbage.
En anden underlig ting er, at de mails jeg sender også dukker op i
telefonens indbakke !

Fra : J.K.Arning

Dato : 17-11-10 15:12

On 2010-11-16 22:46:24 +0100, Erik D said:

> [...]
> kun de nyeste tilbage.
> En anden underlig ting er, at de mails jeg sender også dukker op i

Google har en folder der hedder All mail og dne indeholder netop alle
mails .. i kronologisk rækkefølge.
Det lyder som om din telefon viser dig All MAil folderen istedet for indbakken?

Jesper