LG GT540 opdatering
Fra : palle

Dato : 11-11-10 13:51

Hej er der andre end mig der ikke kan få downloaded opdateringen. Når
man henvender sig til LG Support, siger de at der er problemer med
deres server, og man skal prøve imorgen igen. Det har jeg nu gjort
siden Søndag. Er der nogen som har fået opdateret, og evt. hvordan?

Fra : erling

Dato : 13-11-10 09:26

Den 11-11-2010 21:50, palle skrev:
> [...]
> deres server, og man skal prøve imorgen igen. Det har jeg nu gjort
> siden Søndag. Er der nogen som har fået opdateret, og evt. hvordan?
Jeg prøvede at opdatere softwaren i sidste uge.
Men der er fejl i det - når man bliver spurgt, om man vil sikkerheds-
kopiere sine data, skal man svare "ja", tror jeg det var, ellers ryger
man ud af programmet.
Når man så uploader den nye software og skal installere det, når man kun
til 4% hver gang. Jeg prøvede flere gange uden held. Det ser ud som
om det software man har hentet forsøger at installere nye drivere på
pc'en, men det lykkes ikke (windows7).
Desværre fik jeg min telefon afbrudt under det sidste forsøg, så nu er
den på vej til softwareopdatering hos producenten, da den efterfølgende
kun kunne tændes, og ellers ikke andet.
/erling

Fra : Michael Olsen

Dato : 16-11-10 17:29

"erling" <erling_mail@invalid.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Desværre fik jeg min telefon afbrudt under det sidste forsøg, så nu er den
> på vej til softwareopdatering hos producenten, da den efterfølgende

Hej.
Måske kan det hjælpe, ellers må du sige til.
http://android.modaco.com/content/lg-gt540-optimus-gt540-modaco-com/311477/lg-gt540-rom-updates-from-lg/

--
Hilsen
Michael Olsen

Fra : erling

Dato : 16-11-10 18:46

Den 16-11-2010 17:28, Michael Olsen skrev:

> "erling" <erling_mail@invalid.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Hej.
> Måske kan det hjælpe, ellers må du sige til.
> [...]
Jeg kan ikke indlæse siden på den link du sender.
Men det er også underordnet, da den ligger hos producenten i øjeblikket
til opdatering.
mvh
erling

Fra : palle

Dato : 22-11-10 14:55

Hej Erling
NU er det lykkedes for mig at få den opdateret. Efter megen
afinstallering og installering igen af mobil update, gik den sørme
igang med at downloade. Og den fik opgraderingen gjort færdig. Og det
virker for så vidt det jeg har testet. Jeg vil lige nævne at jeg kører
XP på min pc. Måske derfor jeg kom over de 4 %. Den stod godt nok og
tyggede meget ved de 4 %, men den kom videre.
Palle

Fra : erling

Dato : 24-11-10 10:33

Den 22-11-2010 22:54, palle skrev:
> [...]
> XP på min pc. Måske derfor jeg kom over de 4 %. Den stod godt nok og
> tyggede meget ved de 4 %, men den kom videre.
ok - jeg har ikke fået min tilbage endnu efter 3 uger, men den skulle
være i butikken i morgen.
Så bliver det jo spændende, om de har opdateret den
/erling