Hjæææælp !!!
Fra : Essox

Dato : 11-11-10 14:02

Hej alle kattevenner, og glædelig forjul

Jeg har et problem, jeg fandt for ca 2mdr. siden tre meget små
killinger, som var forladt af sin mor.
Jeg tog killingerne ind, og flaskede dem op (en af killingerne var dog
så svag ad den døde, desværre.)
de to resterende er i dag et par flotte piger, som jeg desværre ikke kan
beholde, da min hund ikke vil accepterer dem. Killingerne er så sat i
pleje hos min moder, som også har et problem, hun må nemlig ikke have
husdyr i lejligheden

Så skulle der være nogen derude, som gerne vil have en eller to dejlige
killinger, som er 100% renlige og dejligt legesyge, så skal du/i være
velkommen til at ringe eller komme forbi og hilse på dem.

Ring på tlf:

86415401 eller mobil 22265401 (min moder)

eller til mig på 30226401.

Billeder kan også mailes.

Hilsen Essox

Fra : Heidi

Dato : 12-11-10 21:37

<klip> Jeg har et problem, jeg fandt for ca 2mdr. siden tre meget små
> [...]
> svag ad den døde, desværre.)
> de to resterende er i dag et par flotte piger, som jeg desværre ikke kan
</klip>

Jeg kan kun hjælpe med et par gode råd:

Skriv altid hvor i landet kattene befinder sig
Skriv hvor gamle kattene er (sådan cirka)
Skriv om de har været til dyrlæge for tjek og vaccination.
Ta' altid penge for en kat, der findes desværre mennesker der tager gratis
katte/dyr for at sælge dem videre. Desværre ender mange dyr i små usle bure
under kummerlige forhold. De kaldes kattehandlere og her i gruppen kender vi
dem desværre alt for godt.

Tag nogle super gode billeder af kattene og skriv en kort beskrivelse af
deres væsen og sind

Sæt dem til salg på dba.dk eller guloggratis.dk (http://vildkat.dk er
desværre lukket for annoncer, jeg ved ikke hvorfor, desværre, for det er et
super sted at få formidlet katte videre!)
Smæk dem (altså billederne) på din Facebook profil. og bed venner om at
sende til deres venner osv.
Spørg din dyrlæge om du må sætte et opslag op hos dem. Der kommer mange
mennesker i løbet af en dag, måske også nogle er lige mangler er par dejlige
piger :)

Held og lykke med det, og super du har taget dig af dem!

Hilsen Heidi
http://tullebo.dk Vordingborg Kattehjem for nødstedte killinger

Fra : Essox

Dato : 13-11-10 08:57

Den 12-11-2010 21:37, Heidi skrev:
> [...]
> piger :)
>

> Held og lykke med det, og super du har taget dig af dem!

Tak for de gode råd, men jeg har været heldig, kattenes værn i ålborg
har afhentet dem, de havde en familie der gerne ville have dem.