Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
For sjov - men det her er bare ikke i orde~
Fra : Soeren Friberg

Dato : 09-11-10 21:38

Fra : N_B_DK

Dato : 09-11-10 22:55

"Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> wrote in message
news:4cd9b119$0$23751$14726298@news.sunsite.dk
> http://www.popphoto.com/blog/2010/11/drag-racer-smashes-nikon-d700-and-400mm-f28-lens

Jeg synes nu det her er værre:

http://paradoxoff.com/mass-destruction-of-the-canon-cameras.html

--
MVH. N_B_DK

Fra : Martin [6000]

Dato : 09-11-10 23:30

> Jeg synes nu det her er værre:

[snip link]

Hvorfor? Det er jo bare Canon.......

)

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Martin [6000]

Dato : 10-11-10 01:36

> Canon,Nikon whatever, det er vanvid at smadre ting på den måde, beklager
> men jeg kan vitterligt ikke se nogen fornuft i det, om det er det ene
> eller andet mærke (selvom jeg er til Canon), det ville genere mig
> præcist ligeså meget hvis det var et hvilket som helst andet mærke.

Det' gas...

Jeg er ikke uenig.. det forekommer mig meget mystisk med sådanne
destruktive handlinger over for dyrt funktionelt grej.

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 10-11-10 21:58

On 09/11/10 21.37, Soeren Friberg wrote:
> http://www.popphoto.com/blog/2010/11/drag-racer-smashes-nikon-d700-and-400mm-f28-lens

Arg hvad fanden shit happens, det er jo kun et små billedekamera er det
hele 12mp de oppe på nu

Tommy

Fra : Martin [6000]

Dato : 10-11-10 22:48

> Sig mig, kigger du kun billeder?

Ja, jeg er jo ikke så klog, at jeg kan læse (og forstå).

> Der står jo tydeligt at det alle
> er med transportskader, og derfor ikke må sendes i handlen...

Men hvilke skader?