Frakoble telefonsvarer mobil
Fra : HHH

Dato : 08-11-10 14:24

Da jeg ikke ønsker at bruge min telefonsvarer (jeg aflytter den
aldrig, men ringer retur til den der har ringet),vil jeg gerne have
den slået fra.
Jeg har forgæves prøvet med de gammeldags **21 koder, men det lykkes
ikke.
Jeg har en HTC Desire med 3-Ideal abb.

Nogen der ved hvordan??

v.h.
HHH

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-11-10 22:49

HHH skrev:

> Da jeg ikke ønsker at bruge min telefonsvarer (jeg aflytter den
> aldrig, men ringer retur til den der har ringet),vil jeg gerne have
> den slået fra.

Det er viderestilling der skal slås fra.

Koden dertil skulle være:

   ##002#

På min mobil er der menupunkter til at gøre det.

--
Bertel

Fra : --

Dato : 08-11-10 22:51

"HHH" <h.h.honore@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Tast ##002# og ring op, så er alle viderestillinger til svareren slået fra.

Fra : HHH

Dato : 08-11-10 15:10

Nope.

Den slår ikke viderestilling fra :(

HHH

Fra : HHH

Dato : 08-11-10 15:14

On 8 Nov., 23:10, HHH <h.h.hon...@gmail.com> wrote:
> Nope.
>
> Den slår ikke viderestilling fra :(
>
> HHH

Har også prøvet via menu - deaktivering af viderestilling, men får
besked at udbyder ikke understøtter deaktivering

HHH

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-11-10 10:25

HHH skrev:

> Har også prøvet via menu - deaktivering af viderestilling, men får
> besked at udbyder ikke understøtter deaktivering

Hvad er det for en skodudbyder?

--
Bertel

Fra : Chano Andersen

Dato : 10-11-10 00:03

> Hvad er det for en skodudbyder?

Hi3G Danmark....

- Chano Andersen

Fra : Chano Andersen

Dato : 09-11-10 07:58

Den 08-11-2010 22:23, HHH skrev:
> [...]
> den slået fra.
> Jeg har forgæves prøvet med de gammeldags **21 koder, men det lykkes

Jeg har også haft problemer med at få den slået fra hos 3... Løsningen
var at ringe til kundeservice og få dem til at gøre det.

- Chano Andersen