Nescafe Dolce Gusto
Fra : mogens

Dato : 06-11-10 17:49

Hej derude!

Var en tur i Elmutanten i fredags, hvor der var demo af Nescafe Dolce
Gusto. Må sgu indrømme at jeg syntes smagen var meget autentisk og
espressolignende. Smagte både en espresso og en Cappucino. Har pt. en
defekt Francis Francis espressomaskine, som jeg har været so und so
tilfreds med. Overvejer nu seriøst at skifte til et kapselsystem,
istedet for at ofre penge på en reparation af min FF. Er der nogen her
som evt. vil øse af deres erfaringer vedr. Nescafe Dolce Gusto
systemet. Jeg forstod det således at man, hvis man ønsker
mælkebasserede kaffedrikke, skal man bruge både en kaffekapsel og en
mælkekapsel, hvilket fordobler prisen på en kop. Vil helst bruge frisk
mælk, så kan man ikke fravælge at købe mælkekapslen? Vil også gerne
høre noget om Nespressomaskinerne. Iøvrigt lidt forvirrende med 2
konkurrerende systemer fra Nestlé.

På forhånd tak

Mogens