iTunes ved ny iPhone
Fra : KS

Dato : 05-11-10 17:12

Har pt en iPhone3gs og får i næste uge en iPhone4

nu har jeg jo initialiseret min gamle tlf med iTunes, så hvad sker der med
alle de app's jeg har købt til 3gs'eren?

VIl de følge med på 4'eren når jeg plugger den til pc`, eller vil alt
forsvinde??? Eller skal jeg "starte" min 4'er på en anden pc med iTunes og
dermed miste det jeg har købt?

på forhånd tak
mvh
Kenneth

Fra : Christen Fihl

Dato : 05-11-10 17:38

Jeg har selv købte apps på både iPhone og iPod (samme konto).
Hver gang jeg køber en apps jeg allerede har på den anden enhed, så
siges der: "Den har du allerede købt, vil du downloade igen?"

Så det gælder nok også iPhone4. Ved ikke lige hvordan iTunes bruges til
dette.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 05-11-10 17:45

"KS" <kennedFJERN@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> VIl de følge med på 4'eren når jeg plugger den til pc`, eller vil alt
> forsvinde??? Eller skal jeg "starte" min 4'er på en anden pc med iTunes og

Intet problem!
Du sikerhedskopierer bare din 3Gs først ved at tilslutte iTunes, og dernæst
tilslutter du din nye iPhone 4.
Så spørger iTunes selv om den skal sættes op som en ny telefon eller
overtage den gamles identitet.

Vælger du det sidste ryger alt over på telefonen lige som den gamle.
Apps er bundet til din iTunes-konto, ikke til telefonen.

so no worries!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : KS

Dato : 05-11-10 17:54

> [...]
>
> VIl de følge med på 4'eren når jeg plugger den til pc`, eller vil alt
> forsvinde??? Eller skal jeg "starte" min 4'er på en anden pc med iTunes og

tak for hurtige svar og god weekend
mvh
Kenneth