Carlos i desperat housewife sæson 7
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-11-10 02:03

Carlos i desperat housewife sæson 7 - jeg ved ikke om der er nogen af
jer der har set den - men det er da en anden skuespiller eller hwa ?
sæson 7 kommer i øvrigt godt efter en noget tam sæson 6 efter en
påfaldende go sæson 5 :) !!!

sæson 5 var det år hvor der var manuskript skriver strejke hvorfor der
kun kom 12-14 afsnit på normale 22-24 sæson afsnit , men de var faktisk
gode alle sammen

Mv
BMM

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 04-11-10 03:04

Den 04-11-2010 02:03, Bo M. Mogensen skrev:
> [...]
>
> sæson 5 var det år hvor der var manuskript skriver strejke hvorfor der
> kun kom 12-14 afsnit på normale 22-24 sæson afsnit , men de var faktisk

Det er den samme Skuespiller som i alle de andre sæson'er. Han er bare
blevet barberet pga. indspilning "A Streetcar Named Desire"

Jeg troede også i starten at det var en anden skuespiller indtil jeg
googlede det, da han ser meget anderledes ud glatbarberet.

Dorthe

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-11-10 13:05

Den 04-11-2010 03:03, Dorthe Aagaard Nielsen skrev:

> Det er den samme Skuespiller som i alle de andre sæson'er. Han er bare
> blevet barberet pga. indspilning "A Streetcar Named Desire"
Det var hulens - det kunne være jeg skulle overveje det samme han ser 15
år yngre ud

> Jeg troede også i starten at det var en anden skuespiller indtil jeg
> googlede det, da han ser meget anderledes ud glatbarberet.

Det må man sige og meget mere mild ..
Mv
BMM

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-11-10 13:39

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det var hulens - det kunne være jeg skulle overveje det samme han ser 15
> [...]

Han er jo en aldeles pragtfuld type, men jeg kan nu bedre lide ham med
skægget. Det er ikke alle mænd det klæ'r med skæg, han er en af
undtagelserne.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-11-10 00:37

Den 04-11-2010 13:39, Tove Krieger skrev:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Han er jo en aldeles pragtfuld type,

ja han er skøn . men min favorit selv om jeg synes de er gode alle
sammen det er nu Bree (spørg mig ikke hvordan det staves)
hede den rød håredere - Susan er en sjov rolle også hende med alle
børnene kan man jo lide sammen med

men for at en serie skal kunne holde 7+ sæsoner så skal den have mod til
at lave om på nogen ting en gang i mellem
og passe på ikke at falde i rutine ..

> men jeg kan nu bedre lide ham med skægget. Det er ikke alle mænd det
> klæ'r med skæg, han er en af undtagelserne.

jeg har vist det man kalder for gedebukke skæg - jeg tror det er lidt
vane har prøvet at fjerne det et par gange de sidste 23 år
selv om jeg mildest talt gå meget lidt op i hvordan jeg ser ud så er det
nu en sær fornemmelse - måske fordi som med Carlos at man forandre usende
til man næsten ikke kan kende en ? !!!