Sponser barn ..
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-11-10 00:11

jeg skrev for nogen år siden om dette emne MEN NU ENDELIGT er det blevet
til noget en lille pige på 6 år i Nepal (ikke så langt fra der hvor jeg
plejer at bo når jeg er der)
Det har ikke så meget været pengene som at finde en organisation med
MEGET SMÅ eller ingen udgifter (af det man betaler) til administration -
røde kors har f.eks så vidt jeg ved
udbrændte politiker til at side og gnave ben til en million løn om året
... - hvor jeg mener der findes organisationer der for dækket alle deres
administrations udgifter ved tip midler ?

men SOS jeg mener de har under 7 % i administration og det er ok der går
så yderligere17 % til projekter med underskud ... (fair nok)

Nå men efter skat så er det ca en bagatel på 155 kr ( det samme som det
koster at køre retur i mellem Frederikssund og København H i s tog -
hvis man ikke har klippe kort - eller at have min hund i pension i 24
timer) nå men det dækker læge tandpleje skole mad og tøj ...

men jeg kan huske der var andre her i gruppe som havde en lignende
løsning - jeg vil gerne høre hvor meget i gør ud af det og hvor
langsigtede planerne er ?

jeg har tænkt mig at tage forbi byen sige go dag og hvis de mangler
noget ja så må vi jo se på det .. i det omfang det er muligt .. men jeg
vil da gerne høre om andres oplevelser og erfaringer

Venligst
BMM