Johan Falk serie i 6 dele
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-11-10 11:19

Jeg har de 3 film med Johan Falk;

Noll Tolerans

Livvagterne

Den tredie bølge

Nu ser jeg at der er en pakke med 6 film af ca. 90 minutter

http://cdon.dk/film/johan_falk%3a_1-6_box_(6_disc)_(blu-ray)-12219357

Men er det nye film eller er det bare udvidere versioner af de 3 film?

En af filmene hedder Leo Gaut, som også er en af personerne i de 3 film
øverst - husker bare ikke hvilken, så måske skal jeg ikke glæde mig for
tidligt.

Nogen der har set dem?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-10 16:52

On 2010-11-01 11:19:11 +0100, Jesper Haaber Gylling said:

> [...]
>
> En af filmene hedder Leo Gaut, som også er en af personerne i de 3 film
> øverst - husker bare ikke hvilken, så måske skal jeg ikke glæde mig for

Er det ikke dem, der pt sendes på DR1 (tirsdage)?
--
Steen
http://bit.ly/9PqtQB

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-11-10 20:27

<Steen> wrote:

> Er det ikke dem, der pt sendes på DR1 (tirsdage)?

Den der kommer i morgen på DR1 er Livvagterne - nummer 2 i serien af 3.

Super fed.