statister
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-10-10 23:09

Steven Spielberg s :
Empire of the Sun 1987
http://en.wikipedia.org/wiki/Empire_of_the_Sun_%28film%29
http://www.imdb.com/title/tt0092965/

7.7på¨35,089 votes <http://www.imdb.com/title/tt0092965/ratings> selv
om jeg nu normalt ikke regner det

i min bog måske en af de 5 bedste film der nogensinde er lavet - men som
jeg sad og så den i går slog det mig
den må da have kostet en jet jager og det er sgu imponerende hvordan
hulen de kan jonglere med så mange
statister

nogen belønning fik den da

Nominated for 6 Oscars. Another 11 wins & 7 nominations

det er helt klart

Christian Bale
http://www.imdb.com/name/nm000028

Det er den bedste skuespille præstation jeg nogen sinde har set af et
barn - mærkeligt nok kan jeg ikke
huske ham fra andre film sad lige og så imdb igennem kunne kende nogen
af titlerne - men kunne ikke huske ham

Mv.
BMM

Fra : Jesper Lund

Dato : 03-11-10 22:44

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> barn - mærkeligt nok kan jeg ikke
> huske ham fra andre film sad lige og så imdb igennem kunne kende nogen

American Psycho

--
Jesper Lund

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-11-10 01:59

Den 03-11-2010 22:43, Jesper Lund skrev:

> American Psycho

er det ham ...spiller han hoved rollen ??
ja jeg synes det er en dårlig film men en go bog - han s eneste gode bog
- der er mere ind en gang forsøgt at filme han s bøger med det fungere
bare ikke ..
synes jeg

Mv
BMM