Apple trådløs tastatur med Ubuntu 10.
Fra : Michael

Dato : 31-10-10 19:46

Hej,

Jeg har langt om længe fået smidt batterier i mit trådløse apple
tastatur og installeret det eller konnektede det til min Ubuntu. den
finder det og alt ser ud til at virke, men det gør det ikke. Men sjovt
nok, hvis jeg genstarter puteren og skal logge ind virker det, men lige
så snart jeg er loggede ind virker det ikke igen eller dvs. nogle af
tasterne reagere puteren på, men der kommer kun tal ud af dem, selvom
det er bogstaver jeg klikker på.

Jeg har prøvede på begge mine Ubuntu maskiner med samme resultat.

Er der nogen der kender til det problem og som har en løsning på det?

/michael